To je to što me zanima!

Na proizvodu nema greške? Ne moraju vam vratiti novac

Predomislili ste se? Trgovac je dužan potrošaču dati povrat novca samo u slučaju da kupljeni proizvod ima neki materijalni nedostatak, kako je propisano Zakonom
Vidi originalni članak

Pitanje: Kupili smo artikl u Lesnini u Ivanjoj Reki i rekli su nam da ga možemo vratiti. Predomislili smo se i iz Vira ga otišli vratiti u Ivanju Reku, no nisu nam dali da ga vratimo. Što sad?

Odgovor: Trgovac je dužan potrošaču dati povrat novca samo u slučaju da kupljeni proizvod ima neki materijalni nedostatak, kako je propisano člancima 400, 404 i 410 Zakona o obveznim odnosima i člankom 7 Zakona o zaštiti potrošača. Ako se kupac predomisli, shvati da mu se proizvod ne sviđa ili da mu je preskup, može pokušati ostvariti povrat novca, no trgovac ga nije dužan vratiti. Ako vam trgovac želi vratiti novac i bez materijalnog nedostatka na proizvodu, to je njegova dobra volja. Savjetujemo svim čitateljima da se, prije nego što pokušaju vratiti proizvod, prethodno nastoje dogovoriti s trgovcem, po mogućnosti pismeno, kako ne bi uzalud dolazili u trgovinu. 

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare