Pitanje: Dobili smo od ZG Holdinga opomenu pred ovrhu bez ikakve prethodne opomene. To je dug na pokojnika. Od nastajanja tog duga prošlo je deset godina. Što da radim?
Na pitanje čitatelja odgovorio je Igor Vujović, tajnik društva Potrošač (Službene stranice Društva potrošač ili njihov Facebook profil).
Odgovor: Potrošači koji su se našli u navedenom problemu moraju se pismeno obratiti zagrebačkom Holdingu i na taj način ih obavijestiti da je dug koji su poslali ustvari na ime pokojnika. Također, preporučio bih im da se pozovu na zastaru od tri godine, koja je regulirana Zakonom o obveznim odnosima, članak 226. Sve takve žalbe moraju biti u pisanom obliku, a žaliti se treba onom od koga su dobili opomenu, u ovom slučaju Holdingu. Valja još jednom podsjetiti građane da čuvaju svu dokumentaciju i isječke plaćenih računa. To vrijedi i za dugove pokojnika, u slučaju da se u budućnosti pokrene kakva prisilna naplata prema pokojniku te da dug na kraju ne padne na nasljednike.
Vaš problem je i naš problem
Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr.
Pratite nas i na našoj Facebook stranici!