To je to što me zanima!

Kupi preko telefona: Trgovac vam mora poslati obavijest

Prema Zakonu o zaštiti potrošača sklapanje ugovora ili prodaja putem sredstava daljinske komunikacije obvezuje trgovca da pošalje potrošaču prethodnu obavijest
Vidi originalni članak

Pitanje: Preko telefona sam pristala na proizvod koji su mi nudili. To sam dobila kao poklon, ali sam morala platiti dostavu. Kad mi je dostavljač dovezao taj „poklon“ odustala sam i nisam platila i preuzela taj paket. Tada je dostavljač rekao da je telefonski razgovor snimljen i da ću sad naknadno dobiti račun i kako moram platiti dostavu bez obzira na to što nisam preuzela paket. Agentica me je zvala sa skrivenog broja, te sada nemam njihov broj. Smiju li mi poslati sad račun i naplatiti dostavu? Moram li ga platiti ako sam odustala? 

Na pitanje čitateljice odgovorio je Tomislav Lončar, tajnik Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Odgovor: Prema Zakonu o zaštiti potrošača sklapanje ugovora ili prodaja putem sredstava daljinske komunikacije obvezuje trgovca da pošalje potrošaču prethodnu obavijest prema članku 43. zakona i potvrdu prethodne obavijesti prema članku 44. navedenog zakona. 

Potrošač može odustati u roku 7 dana bez ikakvih posljedica što je i čitateljica napravila. Trebala bi prijaviti inspekciji Ministarstva gospodarstva trgovca koji nije poslao prethodne obavijesti. Često je u ovakvim slučajevima poštarina skuplja od proizvoda koji se poklanja te bi stoga potrošači trebali biti pažljivi jer im nitko ne daje ništa besplatno.

Ne znate riješiti problem? Javite se na 0800 242424, ili potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 1

  • rezucka 17.03.2014.

    Hvala na odgovoru.....................

Komentiraj...
Vidi sve komentare