To je to što me zanima!

Kupac dokazuje da je Hrvatska elektroprivreda kriva za štetu

Kupac ima pravo na naknadu štete od HEP-a ako mu je bez opravdanog razloga obustavljena opskrba električnom energijom i ako je nastala šteta na uređajima kupca
Vidi originalni članak

Pitanje: Nama i u susjednim stanovima pokvario se hladnjak zbog strujnoga kruga, a meni je otišao i televizor. Što nam je činiti i kako možemo dokazati da je Elektra kriva?

Na pitanje čitatelja odgovara Nenad Kurtović iz Saveza udruga za zaštitu potrošača.

Odgovor: Kupac ima pravo na naknadu štete od HEP-a u ovim slučajevima: Ako mu je bez opravdanog razloga obustavljena opskrba električnom energijom i ako je nastala šteta na uređajima kupca uzrokovana namjernom ili grubom nepažnjom operatora distribucijskog (ili prijenosnog) sustava. U ovom drugom slučaju isto je regulirano člankom 115. stavak. 4 Općih uvjeta za opskrbu električnom energijom. Problem dokaza da se dogodila namjerna ili gruba nepažnja je na kupcu, tako da već sama ta činjenica kupcu otežava situaciju jer bez pune suradnje od strane HEP-a (da sam prizna eventualnu grešku) ili bez kvalitetnog nalaza ovlaštenog vještaka teško je očekivati uspjeh u rješavanju ovakvog prigovora.

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 4

  • ExBlue 14.01.2014.

    Moj trifazni številec radi kao švicarski sat nema nikakvih problema.

  • Ahileja 12.01.2014.

    Ovo pravo je na papiru. Da bi ga ostvario treba priznanje ili dokaz od tog istog Hepa da je šteta nastala njihovom krivnjom. Kaj god.

  • POTPEC 12.01.2014.

    Drugim rječima KRIV si samo zato šta si živ i šta si njihov kupac.

Komentiraj...
Vidi sve komentare