Što mogu napraviti? Svaki mjesec moram plaćati po 100 kuna zbog ugovora koji je moj pokojni suprug potpisao s telekomunikacijskom tvrtkom H1 Telekom, požalila nam se čitateljica. - Htjela bih to raskinuti, ali ne mogu bez plaćanja penala - dodala je.
U H1 Telekomu odgovaraju kako su u slučaju smrti pretplatnika prava korisnika definirana zakonom i Općim uvjetima poslovanja njihove tvrtke. - U slučaju smrti korisnika prestaje pretplatnički ugovor. Međutim, ako se nakon smrti korisnika nasljednici, odnosno članovi zajedničkog kućanstva, nastave koristiti uslugama iz njegova ugovora, smatra se da su time izrazili volju za nastavkom tog ugovora - objasnili su nam iz H1 Telekoma.
Dodali su da u takvim slučajevima nasljednici moraju zatražiti prijenos pretplatničkog ugovora na svoje ime. - Iz vašeg upita možemo samo pretpostaviti da korisnica nije zatražila raskid ugovora na temelju smrti korisnika niti je zatražila prijenos pretplatničkog ugovora na nasljednika i u tom slučaju H1 Telekom nema saznanja niti potvrde o novonastalom navedenom činjeničnom stanju - kažu u H1 Telekomu.
Uz zahtjev za raskid ugovora zbog smrti pretplatnika, osoba koja je ovlaštena i želi raskinuti ugovor preminulog korisnika mora poštom preporučeno poslati H1 Telekomu presliku svoje osobne iskaznice ili putovnice te smrtni list korisnika. Mora i podmiriti dospjelo dugovanje za dotad pružene usluge. U H1 telekomu pozivaju udovicu njihova preminulog korisnika da im se javi kako bi riješili problem.
- Odlučite želite li naslijediti ugovor preminulog korisnika ili ga raskinuti
- Javite teleoperateru da je korisnik ugovora umro i dogovorite raskid ugovora
- Pošaljite zahtjev za raskid ugovora teleoperateru poštom preporučeno
- Priložite presliku svoje osobne iskaznice ili putovnice te smrtni list korisnika
- Podmirite sva dugovanja po tom ugovoru dok ne pošaljete zahtjev