To je to što me zanima!

Da, i potrošači varaju trgovce: Varaju na vagi, kradu majice...

Regionalna organizacija za zaštitu potrošača provela je anonimnu anketu s prodavačima u trgovačkim centrima. Rezultati su jako nepovoljni za potrošače...
Vidi originalni članak

Regionalna organizacija za zaštitu potrošača (ROZP), "potaknuta informacijom da se u Hrvatskoj godišnje u hrvatskim trgovinama otuđi robe u vrijednosti od 988 milijuna kuna", na svojim je stranicama objavila rezultate anonimne ankete s prodavačima u trgovačkim centrima provedene u studenom. Rezultati su, tvrde, iznenađujuće nepovoljni za potrošače.

Čak 97 posto ispitanih reklo je da ima spoznaje o varanju od strane kupaca, a 79 posto potvrdilo ih je da su varanju osobno svjedočili

Evo na koje načine prema ROZP-u potrošači varaju prodavače

Varanje kod vaganja proizvoda: Najčešća je pojava kod kupovine voća, povrća i drugih proizvoda u rinfuzi. 

Napunjenu vrećicu potrošač drži u ruci i spušta na vagu samo do njemu prihvatljive težine, te u tom trenutku uzme naljepnicu s težinom i cijenom.

Napunjenu vrećicu stavi na vagu, ali rukom podiže postolje vage dok ne dobije prihvatljivu težinu i tada uzme naljepnicu.

Vagne sadržaj u vrećici i uzme naljepnicu, pa potom dopuni sadržaj vrećice.

Napuni vrećicu sa proizvodom, ali uzme naljepnicu za sličan proizvod niže cijene.

Degustacija: Najčešća pojava kod sušenog i/ili kandiranog voća u rinfuzi, peciva i slatkiša        

Po ulasku u trgovinu potrošač prvo navrati do sušenog i/ili kandiranog voća u rinfuzi, uzme šaku voća i jede uz razgledavanje ostalih proizvoda i tako čak nekoliko puta prilikom jedne posjete trgovini.   

Potrošač uzme pecivo i pojede do kase i ne pokaže naljepnicu da je uzeo isto.

Potrošač uzme čokoladu, manji slatkiš ili sladoled i pojede na putu do kase.

Unošenje prazne ambalaže: Najčešće je pojava sa ambalažom marke trgovine.    

Potrošač unese praznu ambalažu za jaja od branda druge trgovine, potajice prebaci jaja iz druge kutije u trgovini u svoju kutiju i na kasi tvrdi da je ta jaja donio sa sobom iz druge trgovine. 

Potrošač unese praznu kutiju proizvoda iz druge trgovine, na kojoj je naljepnica sa cijenom iz te trgovine i zamijeni sadržaj, tvrdeći na kasi da je to kupio u drugoj trgovini.

Otuđivanje proizvoda: Najčešća pojava je sa robom opće namjene, kao što su maramice, odjevni predmeti, proizvodi za osobnu uporabu.

Potrošač isprobava nekoliko odjevnih proizvoda po nekoliko puta, posebno u vrijeme gužvi i sasvim slučajno jedan ili čak više odjevnih predmeta ostane ispod njegove stare robe, koju je obukao ne našavši ono što je tražio.

Kod isprobavanja maskare i šminke, sasvim slučajno nekoliko komada odabranog proizvoda završi u torbici ili džepu, a jedan se kupi tj. plati na kasi.

Idi na 24sata

Komentari 188

  • El Tractor 17.02.2015.

    Nije lipo krasti,ali danas je takvo vrijeme došlo da neki ljudi nemaju za biber.

  • DaneGlavosjek 29.12.2014.

    Znam 100posto da u Lidlu kupac uhvačen u krađi ne pravo kupit ili mu trgovac neče naplatit robu vidio

  • Yassa 29.12.2014.

    ma treba krasti jer smo ionako najskuplji u okruženju , a bogami ni ti trgovači lanci neće ni osjetiti koliko su oni nas izavrali na kvaliteti i na cjenama

Komentiraj...
Vidi sve komentare