Sve ono što sad piše u uvjetima korištenja i cjeniku telekomunikacijskog operatera, ponekad i vrlo sitnim slovima, od 1. svibnja će morati pisati već na zahtjevu za aktiviranjem pojedine usluge.
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) izmijenila je Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga kako bi potrošači bolje razumjeli što potpisuju u zahtjevima izvan poslovnih prostorija, prvenstveno kod akvizitera koji ih u trgovačkim centrima vuku za rukav.
Odredbe poput osnovne cijene tarife ili paketa i svih naknada koje se podmiruju tijekom mjeseca, koje sad treba tražiti u općim uvjetima poslovanja ili cjenicima teleoperatera, morat će pisati već na zahtjevu za uslugu, i to velikim slovima. Korisnik će tako lakše i brže pročitati koliko će morati plaćati i ne bi trebalo biti neugodnih iznenađenja kad stignu prvi računi. Vlasnicima mobitela na bonove uplaćeni novac vrijedit će najmanje tri mjeseca, bez obzira na iznos uplaćenog bona.
HAKOM je donio i novi Pravilnik o prenosivosti broja, prema kojem operater mora otključati mobitel čim to potrošač zatraži i bez obzira na ugovornu obvezu. Time se ukida neusklađenost roka za prijenos broja (tri dana) i otključavanja uređaja (15 dana).