To je to što me zanima!

Čak i ako niste dobili jamstvo, na proizvod se možete žaliti

Ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti...
Vidi originalni članak

Kupio sam neki jeftini mikser, no nisam dobio jamstveni list. U međuvremenu se pokvario. Mogu li se nekako žaliti, upitao je čitatelj. U Ministarstvu gospodarstva objašnjavaju da je za sve proizvode zakonom propisan rok od dvije godine, u kojem trgovac odgovara za materijalne nedostatke na kupljenom proizvodu. 

Taj rok odnosi se na sve, bez obzira je li trgovac dao jamstveni list ili nije. A ako na jamstvenom listu piše da garancija traje godinu dana, ni to nije točno jer je jamstvo uvijek najmanje dvije godine, no trgovac ga ponekad može i produljiti. 

- Preporuka je potrošačima da sačuvaju račun kao dokaz kupnje. Dodatno na navedeno, proizvođač ili trgovac može dati jamstvo za koje potrošač može zahtijevati da bude u pisanom obliku - kažu u ministarstvu.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • 84sa 01.12.2014.

    a sto je sa iphonom koji ima 1 god.garancije??

  • alan ford_1 30.11.2014.

    Čak i pod garancijom pokvareni proizvod se vuće po servisima,pa dobiješ natrag isti popravljeni proizvod,i još se dobro načekaš da ga poprave.

  • JBravarT 30.11.2014.

    A kome se žaliti ? Franji Josipu ?! Ja plaćam za proizvod koji se neće dvije godine kvariti a ne onaj koji će se dvije godine vući po servisima pa kad istekne "garancija" baciti ga pod valjak .

Komentiraj...
Vidi sve komentare