To je to što me zanima!

Vlasnik telefonske linije je umro, no računi i dalje stižu...

Ako želite liniju, prvo morate platiti nastali dug. Ako želi odjaviti telefonsku liniju, čitateljica se mora pismeno obratiti pružatelju usluga te priložiti kopiju smrtovnice
Vidi originalni članak

Pitanje: Teta je umrla 27. 6. 2012. godine, Optima i dalje šalje račune, a teta nije ostavila nikakvu oporuku pa se nasljednik ne zna. Poslali su i opomenu. Što da radimo?

Na pitanje čitateljice odgovara Igor Vujović, tajnik Društva Potrošač.

Odgovor: U ovoj situaciji dvije su opcije. Ako želi odjaviti telefonsku liniju, čitateljica se mora pismeno obratiti Optimi Telekomu. Mora imati fotokopiju smrtovnice preminule tete, a potrebno je napisati i kratki dopis u kojem treba navesti da je teta umrla. Ako linija od smrti nije bila korištena, onda može tražiti raskid ugovora, no ako je netko koristio sporni broj, onda bi bilo u redu da se prije raskida ugovora plate računi. To, naravno, treba poslati preporučenom poštom. No ako čitateljica ipak želi naslijediti telefonsku liniju i postati njen vlasnik, tada se također mora obratiti Optimi. Da bi postala vlasnica linije, mora platiti sva dugovanja koja ima. Adresa Optime je OT-Optima Telekom d.d. Bani 75a, Buzin, Zagreb

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 7

  • jelica bara 02.03.2014.

    ma svejedno je da li su prijavili smrt nasljednici , ili ne , optima će i dalje slati račune , to su pijavice , izvlače što više mogu , i pogledajte njihove račune , pojma nemate što plačate , niti će vam objasniti , kad odete u dućan ili bilo koji drugi račun , sve vam je na računu , kod njih ne , oni su , UŽAS , jadan onaj ko je kod njih

  • mihael babić 04.02.2014.

    Neka operateri za promjenu nešto počnu raditi osim samog ubiranja, a što se tiče plaćanja računa izdanih na pokojnu osobu neće moći nikad naplatiti jer su isti osnova za pokretanje prisilne naplate odnosno ovrhe. Zakon o parničnom postupku predviđa u slučaju da ovrhovoditelj pokrene postupak ovrhe protiv osobe koja je umrla prije pokretanja, Rješenje kojim se takav prijedlog za ovrhu odbacuje.

  • Ja sam taj_1 31.01.2014.

    Sama nebriga nasljednika... O takvim stvarima treba mislit jer ovo što se desilo - očekivano je ... Otkud teleoperater zna da je stranka umrla i da treba isključiti liniju?

Komentiraj...
Vidi sve komentare