Pitanje: Teta je umrla 27. 6. 2012. godine, Optima i dalje šalje račune, a teta nije ostavila nikakvu oporuku pa se nasljednik ne zna. Poslali su i opomenu. Što da radimo?
Na pitanje čitateljice odgovara Igor Vujović, tajnik Društva Potrošač.
Odgovor: U ovoj situaciji dvije su opcije. Ako želi odjaviti telefonsku liniju, čitateljica se mora pismeno obratiti Optimi Telekomu. Mora imati fotokopiju smrtovnice preminule tete, a potrebno je napisati i kratki dopis u kojem treba navesti da je teta umrla. Ako linija od smrti nije bila korištena, onda može tražiti raskid ugovora, no ako je netko koristio sporni broj, onda bi bilo u redu da se prije raskida ugovora plate računi. To, naravno, treba poslati preporučenom poštom. No ako čitateljica ipak želi naslijediti telefonsku liniju i postati njen vlasnik, tada se također mora obratiti Optimi. Da bi postala vlasnica linije, mora platiti sva dugovanja koja ima. Adresa Optime je OT-Optima Telekom d.d. Bani 75a, Buzin, Zagreb.