S radom započinju 1994. godine kada na tržište izlaze s 3 vrste piva, dok danas u ponudi imaju 5 stalnih piva, te 8 sezonskih, poput Grofice Kirsch i Božićnog. Usporedno s kvalitetom koja im je od početka bila na prvom mjestu, što su ljubitelji piva i prepoznali, rasla je i potražnja za njihovom pivom, čak i izvan njihovih pivnica.
Nakon 20 godina usavršavanja pivskih receptura odlučili su na tržište plasirati dva piva u bocama, Gričkom vješticom i Dva klasa, a od danas i sa Zlatnim medvjedom i Crnom kraljicom, što predstavljala veliki iskorak za najstariju mini pivovaru u Zagrebu. U proizvodnji je zadržana tradicionalna metoda, bez filtriranja, kao idealan temelj za svima već poznati bogati i puni okus piva.
“Cilj nam je bio krenuti s pivama koje nemaju konkurencije, (Dva klasa prvo hrvatsko pšenično pivo te Grička vještica, najjače hrvatsko pivo 7.5% alc) reakcije su odlične tako da smo se odlučili krenuti s flaširanjem i ostalih naših piva“, istaknuo je Ivan Nauković, voditelj prodaje.
U pivovari se ništa ne prepušta slučaju. Na vrijeme je primijećeno da potražnja za pivom raste te su već započete pripreme za širenje pivovare kako bi se moglo udovoljiti rastućoj potražnji, a bez da se ugrozi kvaliteta proizvoda. Tim više što je razdoblje odležavanja njihovog piva dugotrajno i iznosi od 30 do 60 dana, ovisno o vrsti piva.
Ovo nije prvo proširenje pivovare, u sklopu kojega je dodatno unaprijeđen proces proizvodnje što podrazumijeva i veću preciznost kuhanja. Uz inovativan tim stručnjaka, te stalno ulaganje u kvalitetnu opremu, odličan proizvod je zagarantiran.
Medvedgrad je uvijek težio kvaliteti i inovaciji, pa su tako i nastajali — prvo hrvatsko pšenično pivo (još uvijek i jedino hrvatsko pšenično pivo Dva klasa), zatim najjače hrvatsko pivo po postotku alkohola (Grička vještica), prvi aelovi, te prva naša prirodna voćna piva. Povodom svoga 20. rođendana odlučili su ponuditi još jedno novo pivo na našim prostorima. Nakon IPA piva (Fakin), koje se pokazalo kao uspješna inovacija na tržištu, pivovara nastavlja postavljati trendove, uvodeći u proizvodnju belgijski ale, pivo koje krasi karakteristična sladna aroma, te bogat okus koji odmah otkriva da se ne radi o klasičnom lageru, na koji je većina Hrvata navikla. U konkurenciji najjačih piva u Hrvatskoj, gdje je do sada primat držala Grička vještica sa 7.5% alc., novo plasirani belgijski ale s 9% alc. prelazi u vodstvo.
Vraća nam se i već standardno Božićno pivo koje svi čekaju. Tradicija je da pivovare za Božić daju sve od sebe i pripreme posebno, jako, tamno, zimsko pivo. Tako i Medvedgrad već drugu godinu za redom nudi ovu pravu poslasticu za ljubitelje crnih piva. U Medvedgradu se zima neće osjetiti.
Dvadeset godina ćemo proslaviti s našim posjetiteljima, od 1. - 8. prosinca u svim pivnicama 20% popusta te častimo čvarkušama i kiflicama. 4. prosinca pripremamo veliki tulum u Ilici za najvjernije fanove. Ulaznica se ne može kupiti već zaslužiti slanjem kreativne rođendanske čestitke Pivnici Medvedgrad.
Možda jesu tradicionalni kada se radi o proizvodnji piva, ali to nikako nisu kada se radi o komunikaciji s konzumentima željnima informacija. Aktivni su i ažurni na svim društvenim kanalima, prateći komunikacijske trendove. Vode Facebook stranicu gdje imaju preko 50.000 fanova, zatim Instagram, YouTube, Google+, te Tripadvisor, RateBeer i Untapped. Povodom dvadesetoga rođendana odlučili su se i za izradu nove web stranice koja će oduševiti sve posjetitelje.
„Komunikacija s našim korisnicima nam je izuzetno važna jer baš zbog njih mi postojimo, iz tog razloga se trudimo biti aktivni na svim društvenim kanalima. Osim prekrasnih fotografija i puno informacija na našoj web stranici uskoro očekujte i web shop za online narudžbu piva“, naglasio je Luka Jureško, PR Pivnice Medvedgrad.
Više informacija potražite na web stranici Pivnice Medvedgrad ili na Facebook stranici.