Napravite popis obveza koje trebate obaviti i istaknite rokove. Nakon što obavite posao, prekrižite ga s liste. Kako se smanjuje broj obveza na listi, raste motivacija za svaki sljedeći zadatak. Taj popis je najbolje držati na stolu, hladnjaku ili monitoru tako da ostanete fokusirani te se i podsvjesno usmjerite na odrađivanje posla. Važno je odrediti i koje su obveze važnije. Uvijek je moguće da nećete stići sve obaviti, pa je vrlo važno postaviti prioritete i najbitnije stvari obaviti prve. Kako bi sve funkcioniralo prema planu, valja izbjeći odgađanje i hrabro se suočiti s važnim zadacima. U pravilu svi vole odgađati do predzadnjeg trenutka, no obavljanje više poslova u kratkom roku bitno povećava šanse za pogreške. Korisno bi bilo napraviti ne samo dnevnu listu stvari koje treba obaviti, nego i onu mjesečnu, pa čak i godišnju. Ova posljednja bi trebala obuhvatiti neke odluke poput prestanka pušenja ili plan za ostvarenje nekih dugopriželjkivanih poslovnih i životnih ciljeva.
>> Ako možete uspješno raditi više poslova odjednom, onda svakako to i prakticirajte. Ali to znači da sve što radite mora biti jednako kvalitetno obavljeno. Ako ugovarate sastanak i istodobno kuhate večeru, jedno ne smije zasmetati uspješnosti drugoga.
>> Najbolje je početi s radom rano ujutro, makar to značilo koji sat manje sna. Ujutro je mozak najodmorniji i svježiji, a tako ostaje dovoljno vremena ako nešto krene u krivom smjeru. Nećete morati prebacivati obveze koje ste započeli na sljedeći dan i tako remetiti cijeli raspored, a time ćete izbjeći nepotreban stres.
>> Uzrujani i pod stresom, ljudi često piju više kofeinskih napitaka poput kave i energetskih pića. No iako oni trenutačno daju energiju, previše “stimulatora” stvara napetost i dekoncentriraju.
>> Nakon što uspješno obavite neki zadatak s popisa dobro je uzeti odmor ili napraviti nešto zabavno da biste se opustili i dobili potrebnu energiju kako biste mogli uspješno nastaviti s radom.