Ako se posao i neobavljeni zadaci nagomilaju, a vi se okružite hrpom projektnih lista sa zadacima koje MORATE obaviti, “stanite na loptu”. Pokušajte definirati fokus ili središte pozornosti te doista ostati usredotočeni na njega. Najjednostavnije je usvojiti jednu od preporučenih metoda organizacije koja nalaže da od danas stvari počnete organizirati na drukčiji način, kažu stručnjaci. No to je samo početak. Teži dio posla - razvoj i usmjeravanje koncentracije prema te zadržavanje pozornosti na onome što činite - tek slijedi. Kako biste vježbali uspješno fokusiranje, ispišite popise zadataka te ih odmah zatim zaboravite. Ne zauvijek, nego privremeno. Jer cilj organizacije upravo je oslobođenje od “tiranije” popisa kako biste selektivno izvršili barem neke od zadataka, gdje i kada vam odgovara.
ZAVRŠITE UMJESTO DA PRIVODITE KRAJU
Završetak zadatka znači da ste učinili sve što ste trebali kako biste ga uspješno obavili pa ste si već zadali nove projekte. Zato, umjesto da stalno nešto privodite kraju, fokusirajte se i završite što ste počeli.
OBAVLJAJTE TRI ZADATKA ODJEDNOM
Da biste se koncentrirali i uspješno dovršili posao, odredite te brinite se samo i isključivo za tri određena zadatka ili stvari. Ignorirajte sve ostalo dok ne završite. Tek zatim prijeđite na iduća tri projekta.
KAD OBAVLJATI VIŠE STVARI ISTODOBNO
Važno je odrediti koji su zadaci doista važni, a koji nisu. One ozbiljne obavljajte tako da se posvetite samo njima, a isključite sve što odvlači pozornost, poput TV-a, linije ili računala. Ne učinite li to, zavaravate se.