To je to što me zanima!

Ana Penović zna koje trendove morate pratiti a koje zaobići

Ukoliko ne postojite u virtualnom svijetu i ne služite se najnovijom tehnologijom, sve je jasnije da za poslodavce ne postojite ni u stvarnom svijetu
Vidi originalni članak

Ukoliko ne postojite u virtualnom svijetu i ne služite se najnovijom tehnologijom, sve je jasnije da za poslodavce ne postojite ni u stvarnom svijetu. Najbolje to zna Ana Penović, naša stručna suradnica za IT i tehnologiju. Uz virtualni identitet koji će sudionicima pomoći u karijeri, Ana će čitatelje Pametne kune i sudionike akcije Kunu po kunu savjetovati kako se na duge staze služiti tehnologijom i izbjeći ono što mnogi automatski pripisuju "gadgetima" - rasipanje novca.

Kroz njene je ruke od 1999. naovamo prošlo stotine mobilnih i smartphone telefona, prijenosnih i tablet računala, tarifa i usluga, a budući i sama posjeduje 15-ak razno-raznih elektroničkih uređaja, može jasno procijeniti koji od njih su nužno potrebni za posao i zabavu, a koji vam neće donijeti neku korist. 

Glavna urednica magazina Plan B i suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je provela baveći se informatičkim novinarstvom te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Kako se, osim kroz svoj medijski rad, za prava korisnika telekomunikacijskih usluga četiri godine i borila kao član Vijeća korisnika pri Hrvatskoj agenciji za elektroničke komunikacije i poštu, dobro su joj poznate nedoumice s kojima se korisnici nose kada je riječ o mnoštvu nejasnih tarifa, paketa usluga i ponuda koje svakodnevno pružatelji usluga plasiraju na tržište.

Nakon uspješnog lansiranja jedinog tehnološkog-lifestyle magazina Plan B 2007. godine, Ana s kolegom Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content menadžment agenciju. U protekle dvije godine Jasno&Glasno je gradilo i gradi digitalnu prisutnost niza domaćih i inozemnih kompanija – od HBO-a, AXN-a, Raiffeisen banke i B.neta do Nestlea i Dinersa, a čitatelje Pametne kune će stoga savjetovati i kako da promišljeno i odmjereno kreiraju vlastiti digitalni identitet pod kojim se podrazumijevaju kvalitetan LinkedIn profil, društveno-mrežna odredišta na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama, blog i/ili web stranica. 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • kreont 09.05.2012.

    Totalno neistinit članak. Imam showcase site, Facebook, Linkedin, a nije me niti jedan poslodavac kontaktirao. Pripisujem to "čobanizaciji" i "bogatim 20 godina", halo stric i sličnim vlasnicima naših kompanija. Idem sada kao Ivica Gabrić isprositi današnju dnevnicu podno dolca to je prava istina.

Komentiraj...
Vidi sve komentare