Iz dana u dan možemo posvjedočiti povećanjima cijena osnovnih namirnica, ali i struje, plina te ostalih dobara. Tome pridonosi i istraživanje Gfk o potrošačkoj klimi u Hrvatskoj. Rezultati su pokazali da se u čak 47% kućanstava financijska situacija pogoršala. Lošije financijsko stanje prevladava u regijama Like i Slavonije. Najviše ispitanika koji spajaju kraj s krajem živi u Slavoniji, a najmanje u Zagrebu što ukazuje na bolji položaj glavnog grada u odnosu na druge regije.
Također, Gfk istraživanja pokazuju kako čak 35% kućanstava ocjenjuje da će im biti još lošije u ovoj godini, što je poražavajući broj. Kako bi što racionalnije raspolagali svojim budžetom, potrebna su određena odricanja. Zbog navedenih razloga, mnogi se odlučuju na kupnju na sniženjima, kako bi što više uštedjeli. U Hrvatskoj je zadržan isti broj odlazaka u kupovinu, ali kupci su se mnogo više okrenuli raznim promocijama, popustima, trgovačkim markama ali i općenito jeftinijim proizvodima.
Što poznati kažu o sniženjima?
Poznata voditeljica, Barbara Kolar kaže kako ne kupuje na sniženjima. "Zapravo vrlo rijetko kupujem na sniženju. Ako mi se nešto svidi, odmah si to i priuštim u strahu da se ne bi prodalo. Znam da to nije pametno, ali ne mogu si pomoći. Inače nemam smisla za cjenkanje pa ni ne kupujem na sniženju. Doduše, prije nekoliko dana sam si kupila haljinu na sniženju, ali to je samo zato što su me odvukli tamo.“
Za razliku od Barbare Kolar, poznata pjevačica, Jelena Radan kupuje na sniženjima. „Vrlo rado kupujem na sniženjima i smatram da je to inteligentna kupnja. Bolje se strpjeti i kupiti ono što želite nego platiti za to veću cijenu. Kupujem sve na sniženju te preferiram jutarnju kupnju kako bih izbjegla gužvu.“
Stoga, ako želite za svoj novac dobiti čim više, Pametna kuna vam pomaže uspješno se snaći u Labirintu sniženja.