To je to što me zanima!

Što napraviti ako proizvođač ne poštuje jamstveni rok?

Saznajte što napraviti u slučaju kada niste zadovoljni reakcijom ili odgovorom proizvođača ili trgovca vezano uz jamstvo i jamstveni rok nekog proizvoda
Vidi originalni članak

Jamstvo odnosno garancija služi kao potvrda kojom proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača - da mu stvar u razumnom roku popravi ili ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna. Osim toga kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog lišenja uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene, do njihova izvršenja.

Jamstveni rok produljuje se, za vrijeme, koliko je kupac bio lišen uporabe stvari. Ako prodavatelj ne izvrši popravak ili zamjenu stvari u razumnom roku, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. Prodavatelj, odnosno proizvođač, dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti, te popravljenu ili zamijenjenu stvar - vratiti kupcu.

Kako postupiti u slučaju kada naiđemo na probleme?

 Za slučaj da vam prodavatelj ne želi, u jamstvenom roku, preuzeti pokvarenu stvar, posebno ako ovlašteni serviser nije u mjestu stanovanja, slučaj odmah prijavite Državnom inspektoratu. Zapamtite - troškove prijenosa stvari od servisa do vaše adrese treba snositi prodavatelj, odnosno proizvođač.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • Šarlota 03.09.2012.

    Kako to lijepo izgleda ovako napisano, a realnost je nešto sasvim drugo. Još mi se nije dogodilo da mi prodajno mjesto ili serviser preveze proizvod sa ili na popravak, a da taj isti popravak nije plaćen iz mog đepa.

  • JediGovnaJohn 01.09.2012.

    treba prijavljivati..ja sam nedavno uspio dobiti povrat novca za mobitel koji sam imao 8 mjeseci. Dva puta je išao na servis pod garancijom i treću put mi dopizdilo i zvao udrugu za zaštitu potrošača i oni mi rekli da imam pravo na popravak, zamjenu za novi isti uređaj ili povrat novca. Tražio sam povrat jer nisam baš stekao povjerenje u mobitel a ne vidim razlog zašto bi se zadovoljio popravljanim mobitelom kada sam ja dao novce za NOVI. Naravno oni su to odbili ali sam poslao mail državnom inspektoratu i za par dana me gospodin nazvao i rekao koje papire (račun, garanciju i kopiju žalbe koju sam pismeno preporučeno morao poslati i dućanu) da mu pošaljem. Kako sam reagirao tek nakon nekog vremena kada je on već morao imati te papire nazvao me ljubazno i zamolio da mu pošaljem jer da će isteći rok žalbe. Onda sam ipak poslao žalbu u trgovinu. Drugi dan nakon njegovog posjeta i kako su dobili moju pismenu žalbu zvali su me da će mi vratiti novac i vratili su mi. Dakle ima načina.

  • nijebed 29.08.2012.

    jako lijepo to zvuči na ovoj stranici.

Komentiraj...
Vidi sve komentare