To je to što me zanima!

Startup kao genijalan način za ulazak mladih u poduzetništvo

U sklopu natječaja ''Pametnom idejom do uspjeha'' predstavljamo vam finalistice Josipu Majić i Anu Burica i njihov projekt IDerma!
Vidi originalni članak

Kako pametnu ideju pretvoriti u posao i uspjeti? Odgovor saznajte samo na Televiziji 24sata i portalu Pametna kuna kroz natječaj "Pametnom idejom do uspjeha"! Predstavljamo vam mlade ženske snage natječaja: Josipu Majić i Anu Burica. S njima smo razgovarali o njihovom projektu "IDerma", planovima za budućnost i natječaju.

Kako ste došle na ideju za iDermu? 

Josipa:  Nakon studentskog radnog iskustva u privatnom medicinskom sektoru i kao "power useri" (op.a. česti korisnici) dermatologije odlučili smo se na manje istraživanje među pacijentima u svrhu istraživanja mogućnosti novih tehnologija kako bi unaprijedili usluge dermatoloških klinika. Osim toga već neko vrijeme aktivno istražujemo područje zdravstva i inovativnih IT rješenja primjenjivih na tom polju, kako na lokalnoj tako i na globalnoj razini.  Kao rezultat je nastala IDerma je, u skladu s time, zapravo jedna od naših vizija kako unaprijediti tj. primjeniti nove tehnologije na zdravstvo.

Zašto ste se odlučili prijaviti na natječaj ''Pametnom idejom do uspjeha''? Hoće li vam savjeti članova žirija pomoći u realizaciji svoje ideje?

Ana: Natječaj "Pametnom idejom do uspjeha" je odlično koncipiran projekt koji iDermi daje mogućnost ne samo da se predstavi široj javnosti nego i da dobije konstruktivnu povratnu informaciju od stručnog žirija kojeg čine ljudi sa izuzetnim iskustvom u poduzetništvu, startup svijetu te na polju investicije. Feedback kojeg smo dobile od žirija kao i samo sučeljavanje tokom snimanja su nam zapravo otvorili prostor za daljnji napredak u razvoju te nam dali potvrdu da ovo što radimo ima potencijala za uspjeh. Ostalo je na nama.

Što mislite - kakve su vam šanse za pobjedu u finalu? Zašto bi IDerma trebala pobijediti u natječaju "Pametnom idejom do uspjeha"?

Josipa: Sama kombinacija pojmova kao što su dermatologija i startup zvuče neuobičajeno za naše pojmove. Uhvatiti se u koštac sa novim mogućnostima liječenja psihosomatskih dermatoloških oboljenja je prilično hrabro i želja nam je da pobjedom IDerme ohrabrimo druge na slične poteze. Mislimo da bi pobjedom ovakvog projekta poslali poruku mladima kako je danas dostupnije i jednostavije nego ikada iskoristiti nove tehnologije te pokušati plasirati svoje rješenje na tržište. Osim toga, vjerujemo da je budućnost u ovako specifičnim, nišnim rješenjima. Polazišna točka cijelog projekta leži u prilici za prikupljanje velikih količina informacija o svakom pacijentu i kreiranje personaliziranog plana terapije i prognostike na osnovi tih informacija, umjesto uobičajenog one-size-fits-all pristupa.

 Vaša ideja fokusirana je prvenstveno na dermatološku nišu. Imate li možda u planu razvijati ju i u nekim drugim sektorima?

Ana: IDerma je u principu prva faza odnosno prvi projekt kojeg imamo u planu realizirati na polju privatnog zdravstva na globalnoj razini. Postoji dakako još nekolicina niša koje su nama itekako interesantne, a uključuju ginekologiju, plastičnu kirurgiju i tome slično.Uz to, otvara se golema prilika iskorištavanja big data za nova klinička istraživanja i želja nam je biti dio te "revolucije" u medicini.

S obzirom na velike planove po pitanju razvoja vašeg projekta - gdje se vidite za pet godina? 

Josipa: Što se tiče bliže budućnosti vizija nam je poprilično jasna. Osim što se u skorije vrijeme vidimo vani, gdje su prilike za mentoring i investicije u zdravstvene startupe te osvajanje američkog tržišta nebrojene, cilj nam je prerasti u uspješnu IT firmu koja se bavi nišnim rješenjima u medicini.

Što biste poručili ljudima koji još nisu započeli s realizacijom svoje ideje i ušli u cijelu startup/poduzetničku priču?

Ana: Pokretanje startupa je genijalan način za ulazak mladih ljudi/studenata poput nas u svijet poduzetništva. Osim što možete učiti od poduzetnika svjetskog kalibra, imate priliku vlastitu ideju podići na noge, što je nevjerojatan osjećaj. Ovakva avantura je prije svega zanimljivo i zabavno iskustvo koje može prerasti u veliku stvar ako se spoje dobra ideja  te sposoban i motiviran tim. Zato budite proaktivni, kreativni i što je najvažnije, uporni pa pokušajte realizirati svoje ideje jer ne probati je puno gore od ne uspjeti.

Josipino i Anino sučeljavanje s članovima žirija gledajte od četvrtka 6. prosinca, samo na Televiziji 24sata i portalu Pametna kuna!

Idi na 24sata

Komentari 1

  • VedranaKarić 07.12.2012.

    Ana i Josipa, odlicne ste!

Komentiraj...
Vidi sve komentare