Humor je najjeftiniji način za jačanje morala na bilo kojem radnome mjestu, a upravo dobar tim čini razliku između uspješne i neuspješne tvrtke. Smijanje poništava negativan učinak stresa, koji povećava rizik od depresije i drugih bolesti, a širi se poput epidemije. Zato je čak i u ukočenim radnim sredinama dovoljno malo inicijative da biste zarazili ostale pozitivnim načinom razmišljanja. Vic kojem se nitko ne smije udarac je egu, no nekoliko pripremljenih rečenica ublažit će napetost - “bilo mi je smiješno kad sam se toga sjetio”, “O.K., nitko nije umro” ili “dobar je, ali nije smiješan” poslužit će svrsi.
Element iznaneđenja
Tajna dobre šale ili vica je stvoriti napetost koja će se prelomiti u provalu smijeha nakon što se publika iznenadi raspletom. Presudna je uvjerljivost, koja se stvara uživljavanjem u priču.
Zlostavljači na poslu
Humor je najbolji način odupiranja “zlostavljačima” na poslu. Ako pretjerate, daje prostor za korak unatrag. No dobar je osjećaj znati da možete naglas reći sve što vas muči.
Pisanje ispričnice
Ako zakasnite na posao, napišite si “ispričnicu” poput “cijelu je noć uspavljivao bebu” ili “liječnik zabranjuje vožnju do posla” - i ostavite je šefu
Sitnice se broje
Uspješan stand up komičar zna kako iznenaditi publiku, a ponekad je malo iznenađenja dovoljno da bi se vratila pozitivna atmosfera među ljude. Zato se i sitnice broje - ostavite li veselu čestitku, cvijet ili luckastu plišanu igračku kolegi na stolu sa ili bez povoda, sigurno ćete izmamiti osmijeh.
I loša šala je dobra
Ne uspije li šala, ego će spasiti pripremljene rečenice poput “iako nije baš nešto, svejedno obožavam taj vic”...