Svaki operater nudi različite usluge koje su na raspolaganju potrošačima koji ih žele koristiti svojevoljno i u skladu s ugovorom i svim stavkama s kojima korisnik mora biti upoznat pri sklapanju odnosa. Svojim potpisom potvrđujete da ste suglasni sa svim pravima i obvezama propisanim kao i cjenikom koji se odnosi na navedene usluge. Međutim, ponekad to i ne izgleda sve kako što je na papiru. Često smo žrtve različitih prevara ili nismo upoznati sa svim što potpisujemo, što dovodi do kompliciranih situacija u kojima moramo dokazivati da smo u pravu.
Mnogi se često ni ne usuđuju usprotiviti već samo plate svaki iznos koji im je napisan na računu. Međutim, postoji alternativa, tj. institucije koje vam mogu pomoći. U tome vas savjetuje Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač".
Kako se žaliti operatoru?
Prema odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije je nacionalna regulatorna agencija za obavljanje regulatornih i drugih poslova u okviru djelokruga i nadležnosti vezanih uz javne telekomunikacijske usluge.
Agencija je savjetodavno i nadgledno tijelo kojoj se možete obratiti u slučaju nekorektnog postupanja od strane operatora. Na ovoj poveznici možete saznati kako i na koji način možete uputiti prigovor i operateru kao i samoj agenciji. Također, udruga "Potrošač" preporučuje da prigovore s prilozima šaljete preporučenom pošiljkom s povratnicom.
Također, na internetskoj stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije možete dobiti i savjete i sve informacije vezano za međunarodni roaming, na što se građani često žale. Prije nego što otiđete van granice i uputite pozive, dobro se informirajte. Također, nudi vam i savjete poput onoga za pretplatničke ugovore te na što treba obratiti pažnju. Iskoristite sve savjete i informirajte se o svojim pravima kako se ne bi našli u neugodnim situacijama koje iziskuju vrijeme, novac, ali i vaše živce.