To je to što me zanima!

Loše poštapalice, kosa i stil odijevanja ruše poslovni imidž

Iako ste u privatnom životu 'duša zabave', izbjegavajte takvo ponašanje na poslu jer biste zbog vica mogli postati uredski klaun, ali i izvisiti na mogućem promaknuću
Vidi originalni članak

Imate li osjećaj da vas na poslu ne doživljavaju dovoljno ozbiljno, počnite od početka, tj. odijevanja. Ljudi na visokim položajima s razlogom nose odijela i ozbiljne kostime jer već na prvi pogled signaliziraju moć i profesionalnost. No ako u vašem uredu nije potreban takav stil odijevanja, košulje će biti dovoljne i za žene i za muškarce. One šalju jasnu poruku da ste ozbiljni te da tako shvaćate i svoj posao, no svakako izbjegavajte kričave nijanse i neprimjerene uzorke. Važna je i kosa, osobito za žene. 

Puštena kosa koja pada uz lice vizualno pomlađuje te ostavlja dojam opuštene, ne previše autoratitivne žene. U pravničkim zanimanjima kod žena su frizure jasno definirane.One mogu biti kratke (uglavnom do uha) i ravno podšišane ili podignute u počešljan, visok ili nizak rep. Takav izgled je profesionalan i malo tko će, na osnovi njega, dobiti dojam zaigrane, neprofesionalne ili, u najgorem slučaju, koketne žene. Muškarcima se preporučuje redovito šišanje i brijanje, osobito onima koji imaju “neukrotivu” bradu i teško je oblikuju.

BUMERANG PRETVORBE POSLA U PRIVATNU SFERU

Ne razgovarajte na poslu o dugovima, vrućim noćima ili privatnim nedaćama jer će vas kolege uvijek promatrati kroz prizmu tih priča. Nastojte ne pretvoriti ni svoj stol u privatnu oazu slika i poruka jer biste mogli dobiti epitet premekog srca.

O NAČINU GOVORA OVISI AUTORITET VAŠIH IZJAVA

Razmislite o načinu na koji razgovarate s kolegama i nadređenima. Govorite li često “ono”, “ummm” ili slične poštapalice, govorite li tiho ili prebrzo? Sve to umanjuje autoritet onoga o čemu govorite. Pokušajte govoriti uvjereno, tečno i profesionalnim tonom.

UREDSKI KLAUN NE ZNA ISPRIČATI DOBAR VIC

Iako ste u privatnom životu “duša zabave”, izbjegavajte to biti i na poslu jer biste zbog lošeg vica mogli postati uredski klaun, ali i izvisiti pri promaknuću.

UREDNOST UKAZUJE NA ZRELOST

Unatoč brojnim papirima, stol uvijek treba biti organiziran jer nered nerijetko upućuje na nezrelost, a ujedno je i nepraktičan ako šef priđe i zatraži spise.

PONAŠANJE NA INTERNETU

Danas nije dovoljno paziti samo na ponašanje u uredu nego i na manire na internetu te nikad, baš nikad, ne pisati išta loše o poslu ili šefu.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • bosnia_80 27.09.2010.

    collino...još kad bi nam samo rekao čime se bavi tvrtka u kojoj radiš? ovaj članak se odnosi na ozbiljne poslove, a ne one gdje se može doći u šorcu ili majici, nepočešljan itd. :)

  • ieleja 27.09.2010.

    *** Izbrisano zbog nepoštivanja pravila *** Admin

  • collino 27.09.2010.

    Btw, imam dugu kosu, košulju sam zadnji puta obukao valjda prošle zime a kravate se i ne sjećam. Uredno obavljam svoj posao iako oko mog računala vlada opći nered u kojem se fenomenalno snalazim. Ah da i napredovao sam usprkos tome......pa i moj nadređeni nosi traperice i majice. Ako je nekome bitan izgled a ne znanje i stručnost- odj..i od mene. Dosta tako primitivnog komunističkog ukalupljivanja ljudi u ogavna i neudobna odijela i kravate.

Komentiraj...
Vidi sve komentare