Jednako kako bi nogometna ekipa izgubila utakmicu da igra samo s napadačima bez obrane, tako i poslovnom timu trebaju različiti igrači za uspjeh.
Iako neki imaju i nekoliko različitih karakteristika, u uredu vam treba najmanje pet ljudi s pet različitih osobnosti. Primjerice, posao se neće maknuti s mrtve točke ako se držite zastarjelih ideja i ne unosite ništa novog. Zato vam treba vizionar koji će biti pun ideja.
Empatični odvjetnik kupca
U timu mora postojati onaj koji će živjeti za klijente. Dubokoumna i empatična osoba, koja razumije potrebe kupaca te time čini razliku u uspješnosti. Tzv. odvjetnik kupaca ključna je osoba u organiziranom timu jer mnogi na početku znaju što tržištu treba.
Vođa tima mora biti vrlo odlučan
Pristojan i suzdržan pristup je nužan za održavanje posla, ali rijetko funkcionira u tvrtkama koje se brzo razvijaju. Zato netko treba biti glas odlučnosti. Još je i Aleksandar Makedonski govorio: “Ne bojim se vojske lava predvođene ovcom, nego vojske ovaca predvođenih lavom”.
Netko tko je u središtu pažnje
Prosječan kupac na dan se susretne s 3000 poruka različitih brendova - zato netko u vašem timu mora biti taj koji će mamiti pažnju klijenta. To mora biti osoba koju će biti teško ignorirati poput pokojnog Stevea Jobsa, kraljice talk showa Oprah ili najpoznatijeg poslovnjaka Donalda Trumpa.
Vizionar zadužen za sanjarenje
Vizionari su u uredu potrebni i u situacijama kada su drugi toliko zaokupljeni svakodnevnim izazovima da uopće ne razmišljaju što bi se moglo dogoditi. Zato treba netko tko će maštati i sanjariti, a tako stvarati scenarije u glavi te uvijek biti spreman na rješavanje problema.
Izvršitelj je tu da projekt ne propadne
Mnoge ideje propadnu jer zaposlenici nisu dovoljno fokusirani na zadatke. Ako tim gleda samo veliku sliku cijelog projekta, a nemate nikoga tko će biti precizan i držati se detalja - projektu prijeti propast. Rijetki šefovi su i vizionari i izvršitelji, pa treba netko u timu tko će ići do kraja.