To je to što me zanima!

Popis štedi vrijeme - marljivi pamte, dok produktivni pišu

Multitasking i društvene mreže vas usporavaju, a planiranje i popis povećavaju produktivnost. Kako ne biste gubili vrijeme na planiranje najbolje je napraviti popis
Vidi originalni članak

Prva zapovijed produktivnosti jest da svaki dan napišete popis svih zadataka koje realno možete riješiti. 

Ako najbolje funkcionirate ujutro, prvo se prihvatite onih zadataka koji su vam najnaporniji ili najvažniji. Popis je najbolje napraviti dan unaprijed kako ne biste gubili vrijeme na planiranje nego odmah djelovali.

Multitasking dokazano umanjuje produktivnost i kvalitetu rada pa izbjegavajte baviti se s više od dvije obveze odjedanput. Također, vrlo je važno da ignorirate sve što vam odvlači pozornost, osobito ako ste u žurbi. Isključite se s društvenih mreža, privatnog maila, ne slušajte preglasnu glazbu, a radite li u uredu, vrata držite zatvorenima. Tako će vam smetati samo oni koji zaista moraju.  

Osim toga, ako nemate nametnute rokove, možete ih sami sebi zadati kako biste bili još usredotočeniji. Čim završite s manjim zadatkom, nagradite se odmorom. Najbolje bi bilo pojesti zdravu grickalicu, poslušati omiljenu pjesmu, prošetati se, najbolje na svježem zraku. 

Pokušajte ostati pozitivni tijekom cijelog dana i imajte na umu da svaki problem ima rješenje. Pitajte za pomoć ako “zapnete”.

Lakše je raditi malo pomalo

Složenije, veće zadatke pokušajte rascjepkati na manje i jednostavnije, a prvo rješavajte one najvažnije. Nemojte tražiti izgovore za odgađanje i dokoličarenje; odmah se prihvatite svake obveze koja je pred vama. 

Naučite reći "ne" kad je važno

Ranijim ustajanjem dobit ćete koji sat više u danu, ali pritom idite i ranije na spavanje. To znači da biste trebali svesti gledanje TV-a na minimum. Osim toga, važno je da kažete “ne” svima koji vam žele “utrpati” svoje zadatke. 

Nikamo bez olovke i papira

Uvijek pri ruci imajte notes u kojem ćete zapisati sve ideje koje vam bilo kad padnu na pamet. Također, na kraju radnog dana bilo bi dobro počistiti radni stol jer i nered može smanjiti produktivnost i organiziranost.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • mudrica x 31.07.2013.

    ja to kažem drugacije pametan piše a budala pamti.

  • fanny5 29.07.2013.

    Na planiranje i popisa izgubila bi dosta vremena. Ja spadam u multitasking, više poslova odjednom, ako je moguće! Uz glazbu lakše radim!

  • dalmonka 03.04.2012.

    Uh, uh...kako je to samo mudro i proračunato sročeno, kao da ga je pisao neki rukovodeći menager u osiguranju ili sličnom "nazovi i prodaj" projektu...brrrr Gdje je tu u životu spontanost i opuštenost....?!

Komentiraj...
Vidi sve komentare