Konzum je na prvom mjestu Ljestvice preferencije trgovačkih lanaca koju je sastavio portal Popustolovac.hr. Podaci o preferencijama 7 trgovačkih lanaca u Hrvatskoj odnose na razdoblje od dva mjeseca, lipanj i srpanj 2013.
Ljestvica se temelji na statističkim podacima 20,000 jedinstvenih web preglednika koji su tražili točno određeni trgovački lanac i/ili njegove proizvode preko Google tražilice ili na Popustolovcu preko liste trgovačkih lanaca.
Analizom statističkih podataka utvrđeno je pritom jesu li posjetitelji gledali i još koji drugi trgovački lanac. U desnom stupcu dolje priložene tablice prikazana su top tri alternativna izbora posjetitelja, ovisno o trgovačkom lancu.
Na primjeru Konzuma je vidljivo da je 92,5 posto posjetitelja gledalo isključivo Konzum i njegove proizvode, a ostalih 7,5 posto navedene alternativne trgovačke lance (Lidl, Interspar, DM). Po podacima, Konzumovi posjetitelji su gledali druge trgovačke lance manje nego posjetitelji drugih trgovačkih lanaca.
Nakon Konzuma na ljestvici slijede DM s 92,4 posto i Hervis s 90,6 posto. Alternativni izbori trgovačkih lanaca u njihovom slučaju su Konzum, Lidl i Deichmann, odnosno Intersport, Konzum i Deichmann.
Među prvih sedam na Ljestvici preferencije trgovačkih lanaca nalaze redom još i Bauhaus (87 posto), Lidl (85,7 posto), Pevec (84,8 posto), te Lesnina (84,0 posto).
Posjetite Popustolovac.hr!
Popustolovac.hr je portal koji prezentira proizvode svih većih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Informacije o proizvodima izvlače iz objavljenih kataloga i unose ih u svoju bazu podataka te omogućuju korisnicima da ih pretražuju po kategorijama, brandovima proizvoda, trgovinama i naravno, preko tražilice. Svaki mjesec izrađuju i statistička izvješća za trgovačke lance na našem portalu gdje mogu vidjeti najpopularnije proizvode i kataloge, kako svoje tako i one konkurentskih trgovačkih lanaca.
U galeriji na vrhu članka možete detaljno pregledati cijelu ljestvicu koju je sastavio Popustolovac.hr!