Svaki sedmi čovjek predodređen je za poduzetništvo, pokazuju istraživanja. Smatrate li da ste među njima, uključite se u natječaj portala pametnakuna.hr. Pošaljite svoju ideju za posao, pročitajte savjete stručnjaka, komunicirajte sa žirijem i ostvarite svoj poslovni plan. Do 9. listopada posjetitelji portala mogu ispunjavanjem prijavnice poslati svoje inovativne i kreativne ideje koje imaju i realan tržišni potencijal. Stručni će žiri odabrati tri finalista te im pomoći u izradi poslovnog plana. Na temelju istoga žiri će odrediti pobjednika koji osvaja i vrijedne nagrade namijenjene što lakšoj realizaciji ideje.
Osim savjetovanja sudionika, brojni će stručni suradnici projekta posjetiteljima portala osigurati korisne informacije i iskustva o pokretanju posla, analiziranju tržišta, pravnim zahtjevima i brojnim drugim temama koje se tiču osnivanja poduzeća i poslovanja.
Cilj je rasvijetliti pojam poduzetništva te kroz edukaciju poticati njegov razvoj kao odgovor na izazove današnje ekonomske situacije. Projektu su se u ulozi žirija priključili uspješni predstavnici hrvatskoga poslovnog svijeta: Tanja Pureta (Ramiro), Dario Palčić (Volksbank Hrvatska), Zoran Đorđević (Visoka poslovna škola Cotrugli), Željko Kovač (Zagrebački centar za poduzetništvo) i Donald Mudrinić (Vipnet Hrvatska), a glavni su pokrovitelji projekta Volksbank Hrvatska i Vipnet Hrvatska.
Više informacija o projektu doznajte na portalu pametnakuna.hr/pametna-ideja.
Ideja ne mora nužno biti inovativna
Vrlo malo poduzetničkih pothvata zasnovano je na apsolutno novim idejama. Mnogo više njih temelji se na primjeni starih, iskušanih i provjerenih ideja.
Kome nudite proizvod ili posao?
Razmislite tko će biti vaši potencijalni kupci - mladi ili stari, muškarci ili žene... Potom porazgovarajte s ljudima koji pripadaju toj skupini da biste procijenili svoju ideju.
Bavite se poslom koji razumijete
Temelj poduzetništva je odlučivanje, a za njega je nužna sposobnot procjene situacije zasnovane na prijašnjem iskustvu, znanju i vještinama.
Optimizam pokreće poduzetništvo
Poduzetnici imaju natprosječnu hrabrost i snažnu želju za napredovanjem. Dok prosječan čovjek ima izraženu potrebu za sigurnošću, poduzetnik je taj koji želi upravljati svojim životom. Najvažnija stvar kod kretanja u vlastiti poduzetnički pothvat jest optimizam. Na Zapadu se pokazalo kako vrhunski poduzetnici gotovo nikad nisu uspjeli od prve. Morali su primijeniti metodu pokušaja i pogreške. Ovakve akcije trebale bi postati dio cjelokupne filozofije, a zadatak države je osigurati poduzetnicima sjajne uvjete da napreduju, ističe Velimir Srića, profesor na Ekonomskom fakultetu.