Od 2002. godine, kada su otvoreni pogon za proizvodnju sterilnih otopina i novo skladište sirovina, proizvodni su kapaciteti prošireni pogonom krutih oralnih oblika, kontrolno-analitičkim i mikrobiološkim laboratorijem te suvremenim pogonima polučvrstih farmaceutskih oblika i sterilnih otopina prema GMP normama EU-a. Kupnjom novih, 78 tisuća četvornih metara prostora i objekata na lokaciji Svilno službeno je označen početak novog projekta kojime JGL namjerava objediniti sve svoje riječke lokacije u jednu jedinstvenu.
Kompleks Svilno 2 („Pharma valley“) bit će svojevrsna ekstenzija na postojeću proizvodnu lokaciju na Svilnom 1 (13.800 četvornih metara) i osigurat će tvrtki značajne kapacitete u razvoju, proizvodnji i skladištenju s kojima bi ujedno bili osigurani i ključni resursi za realizaciju strateške vizije održivog, profitabilnog rasta u planskom horizontu od desetak godina. S obzirom na fokusiranost na razvoj i proizvodnju lijekova za osjetila, dodatni kapaciteti u visokoj razini tehnološke opremljenosti u postojećim pogonima sterilnih oblika te novom pogonu za aerosole i opremanje otopina svakako će doprinijeti daljnjem iskoraku ključnih brendova na globalno tržište zdravlja.
Aktualni investicijski ciklus tvrtki će svakako osigurati planirani razvoj, ali i realizaciju dugoročne vizije globalnog lidera u području nazalnih dekongestiva. Projekt uključuje značajnu rekonstrukciju, prenamjenu i dogradnju postojećih, kao i gradnju novih objekata te će biti realizirani u četiri faze prema postavljenom projektnom portfelju.
Prva faza uključuje izgradnju skladišta poluproizvoda, zatim proizvodnje na dvije etaže s novim proizvodnim linijama, skladišta ambalaže i gotovih proizvoda, kao i primarne ambalaže. Tu je i novi ekspedit koji sa skladištem čini cjelinu, novi mikrobiološki laboratorij, kao i novi laboratorij za istraživanje i razvoj. Ujedno, investirat će se i u nove uredske prostore te rekonstrukciju postojećih. Kompleks će u daljnjim fazama uključiti i izgradnju nove upravne zgrade, automatiziranog visokoregalnog skladišta te daljnje proširenje proizvodnih kapaciteta.
Uz najnoviju tehnologiju aerosola u tehnologiji BoV (Bag-on-Valve) koja je sve više prisutna u sustavima medicinskih proizvoda koji se apliciraju kao sprejevi, visoko razvijen, tehnološko-tehnički proces proizvodnje u kompleksu Svilno 2 sastojat će se i od specijalne obrade pakiranja, zatim odjela praone i sterilizacije sterilnih kuta, prostora proizvodnje i distribucije pročišćene vode, čistog komprimiranog zraka, te proizvodnje i distribucije čiste pare. Nova proizvodno-tehnološka investicija zasigurno će jednim dijelom promijeniti vizuru grada Rijeke, a nedvojbeno i biti pokretač rasta zapošljavanja i općeg gospodarskoga razvoja grada i županije.
Pharma valley u brojevima
350.000.000 HRK - vrijednost prve faze investicije
78.000 m² - ukupnog prostora
14.500 m² - objekata
19.730 m² - okoliša
11.700 m² - infrastrukture
O JGL-u
S prosječnim i kontinuiranim, godišnjim organskim 22 postotnim rastom u dosadašnjih 21 godina postojanja, JGL je najbrže rastuća domaća farmaceutska tvrtka i nalazi se na trećem mjestu u nacionalnoj farmaceutskoj industriji. Strategijom razvoja novih proizvoda i širenjem na nova tržišta, ukupni konsolidirani prihodi JGL Grupe narasli su s 1.500.000 HRK u 1991. godini na 800.000.000 HRK u 2012. godini.
U korporativnom portfelju JGL-a danas je 100 brendova, 540 proizvoda i 1.100 proizvodnih varijacija. Iako je primaran terapijski fokus liječenje osjetila – kapi za oči i nos – tvrtka proizvodi i lijekove koji djeluju na kardiovaskularni sustav, krv i krvotvorne organe, kao i lijekove koji djeluju na probavni sustav i izmjenu tvari u gotovo svim tehnološkim oblicima. Temeljne aktivnosti uključuju istraživanje i razvoj, registraciju, proizvodnju, marketing i prodaju lijekova, dijetetskih i medicinskih proizvoda te dermokozmetike.
JGL trenutno sa svojim prodajnim operacijama ili partnerima posluje na 35 svjetskih tržišta i 75% prodaje ostvaruje izvozom. Ključne regije su Jugoistočna Europa i ZND (Zajednica neovisnih država – eng. CIS) gdje tvrtka čvrsto drži stečene pozicije. Značajni napori ulažu se u osvajanje i razvoj novih tržišta, posebice Zapadne Europe, Kanade, SAD-a, Indonezije i Južne Afrike. U skladu s temeljnim strateškim ciljem - internacionalizacijom - u sljedećih nekoliko godina tvrtka svoje ključne brendove - Aqua Maris, Meralys, Lactogyn, Normiu, Prolife, Vitaliu, Draminu, Holyplant – želi plasirati na još dvadesetak novih tržišta.
JGL zapošljava 602 zaposlenika, a u 2012. godini zaposleno je ukupno 77 novih djelatnika. Prosječna je dob zaposlenih 38 godina, a čak 70% zaposlenika ima visoku stručnu spremu. Prošlogodišnji prihodi tvrtke iznose oko 800 milijuna kuna na razini Grupe, a izvoz je u 2012. rastao za 25% te u strukturi prodaje ima udio od 75% u ukupnim prihodima. Za 2013. godinu planiran je rast prihoda od 18 posto, a očekivani rast u segmentu novih zapošljavanja procjenjuje se na 70-tak novih ljudi.
Prema analizi dvjesto najvećih svjetskih generičkih farmaceutskih kompanija, koju je temeljem četverogodišnjih financijskih izvještaja krajem 2012. proveo britanski institut „Plimsoll“, JGL se nalazi na 140. mjestu prema ukupnim prihodima i 89. mjestu po profitabilnosti.