To je to što me zanima!

Dobra strana loših navika na poslu: I kratka kava je poželjna

Trenutke dokolice iskoristite za planiranje posla, a da vam bude lakše poslušajte omiljeni hit i predahnite - to će vam zasigurno razbistriti misli, savjetuju psiholozi
Vidi originalni članak

Osjećate li potrebu za odgađanjem radnih zadataka i ljenčarenjem, mozak vam poručuje da ste premoreni i da morate usporiti. Zato se preporučuje često praviti stanke kako biste kvalitetnije mogli odraditi sve obveze. Psiholozi kažu i kako sanjarenje o idealnim životnim postignućima može biti korisno na poslu jer razvija kreativnost i dugoročnu motiviranost. Neprestano i bezrazložno živciranje oduzima energiju, no stres može biti pozitivan jer izazovne, zahtjevne situacije podižu adrenalin i potiču vas da pronađete bolje rješenje problema. 

Također, iako je katkad teško reći “ne”, osobito nadređenima, odbijete li kolegama usluge koje mogu i sami napraviti, pomoći će vam da u miru posložite prioritete i imate više vremena za zadatke koji su doista važni. 

Kratke kave su poželjne

Odete li s kolegama na kratku kavu ili se zapričate kraj automata za vodu, ne trebate osjećati grižnju savjesti. Takvo odvlačenje pozornosti od posla dobro je za mozak jer mu dajete priliku da se malo odmori pa se kasnije možete bolje usredotočiti.

Ne isplati se dulje ostajati

Umjesto da prvi dolazite na posao i odlazite zadnji, radije se barem dva dana u tjednu pridržavajte radnog vremena, savjetuju psiholozi. Tako ćete imati više vremena za obitelj, a ako ste sretni u privatnom životu, imat ćete više energije za posao. 

Neuredni ljudi su kreativci

Pretjerano pedantni ljudi katkad potroše više vremena na urednost radnog mjesta nego na mnogo važnije zadatke. Umjereno neuredni ljudi zapravo su mnogo kreativniji i učinkovitiji na poslu, pokazalo je američko istraživanje.

U redu je ljutiti se na posao

Vikanje i psovanje na poslu su neprofesionalni, no to ne znači da se ne smijete katkad naljutiti i pokazati što doista osjećate.   Zbog toga ćete imati više samopouzdanja i biti pozitivniji, a najbolje je ispuhati se tako da razgovarate s bliskim prijateljem.

Ne dosađujem se nego razmišljam o poslu

U poslovnom svijetu ljude koji ostavljaju dojam “prezauzetosti poslom” smatra se važnima, a one koji djeluju kao da se dosađuju gleda se poprijeko. No dopustite li si povremeno dokoličarenje, iskoristite ga da kreativnije sagledate probleme, savjetuju psiholozi. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare