Karakteristika impulzivnih šopingholičara je da nepotrebno troše novce na proizvode koji im uopće nisu potrebni, a što je još gore da ga troše iz puke dosade i obijesti. Spadate li u tu skupinu, nastojte prije “izleta” napraviti barem plan o onome što trebate kupiti te ga upotpunite i s onim što nikako ne smijete, poput cipela koje ionako već ispadaju iz ormara, a koje vam baš uvijek padnu za oko. Novac je također lako uštedjeti ako se ne kupujete baš sve što vidite da je na akciji od 10, 20 ili više posto ili ako za dva artikla dobijete tri. Ako popust postoji, to automatski ne znači da je omjer uloženog i dobivenog za potrošača povoljan, a još manje da kupcu bezrezervno i treba.
“Povoljne” akcije i promocije zasigurno su jedan od najomiljenijih trikova poduzetnog marketniga, a na njih “padajte” isključivo ako taj artikl baš i tražite. Kako bi uštedjeli novac, dobro je provjeriti i kome skupo plaćate telekomunikacijske, mobilne ili usluge raznih osiguranja. Velike korporacije upotrebljavaju mnoge marketinške “čarolije” kako bi potrošače držali što lojalnijima i u njima izazvali tzv. inerciju potrošača. Zbog nje ispada da je za promjenu skupih navika potreban IQ veći od 200. Zato odvagnite uslugu i cijenu i birajte racionalno.
INTERNET TRAŽI JEFTINO
Na mnogim internetskim stranicama postoje detaljnje analize proizvoda, ali i informacije gdje se oni mogu najjeftinije kupiti.
NE POSUĐUJTE OD PRIJATELJA
Ako je to nužno, novac posudite od prijatelja, ali nemojte da vam to pređe u naviku. Novac može uništiti i najveća prijateljstva.