Getro market pokrenut je u desetak gradova Slavonije, odnosno, na 22 prodajne lokacije i nudit će više od 5000 artikala povoljnijih cijena kao rezultat reinvestiranja vlastite marže, dok će artikli trgovačke marke Getroa biti povoljniji od 10-50% u odnosu na ostalu ponudu.
Požega, 23.11.2010. - Otkrivanjem reklame »GETRO market«, uz prisutnost savjetnika gradonačelnika Požege, Ivana Čolaka, svečano je lansiran novi prodajni format društva Mercator-H koji s radom započinje u Slavonskom Brodu, Požegi, Našicama Okučanima, Novoj Gradiški, Davoru, Pleternici, Starom Petrovom Selu, Sibinju i Rataru, odnosno, na 22 prodajne lokacije u slavonskoj regiji.
Tim povodom predsjednik Uprave društva Mercator-H, Hrvoje Štorga rekao je:
Getro market jedan je od odgovora na recesiju prvenstveno potrošačima srednje i niže kupovne moći. Koncepcija Getro marketa bazira se na strategiji analize potreba i mogućnosti mikrolokacije. Slijedom toga, redefinirali smo asortiman i ponudili još povoljnije cijene kroz reinvesticiju vlastite marže, a kroz tridesetak linija kvalitetne trgovačke marke Getro, ponudili smo najnižu cijenu artikla na tom području. Cilj nam je da Getro market bude baza za razvoj tzv. „tailor made“ pristupa potrošaču i kupovine u lokalnim trgovinama
Tomislav Bagić, direktor maloprodaje Mercatora:
Getro market rezultat je analiza potreba dosadašnjih kupaca te ekonomskih i socio-demografskih pokazatelja tog područja. Najniže cijene artikala na konkretnom području plasiramo u segmentu naše poznate trgovačke marke Getro koja će biti jeftinija od 10-50% u odnosu na ostalu ponudu.
Osim strategije niskih cijena, Getro market nastavit će Mercatorovo opredjeljenje da kroz svoj trgovački lanac potiče razvoj lokalne proizvodnje.
Tomislav Bagić, direktor maloprodaje Mercatora:
Već na prvi pogled, u asortimanu Getro marketa, jasno je da želimo podupirati ne samo hrvatske nacionalne, već i domaće, lokalne proizvođače, poput požeškog proizvođača kave koji kvalitetom parira poznatim brandovima, a cjenovno je barem 30% jeftiniji zbog primjerice, minimalnih ulaganja u marketing ili specijalnih, ekskluzivnijih pakiranja.
Slavonska regija prva je faza projekta u kojoj su se rebrendirale 22 trgovine nekadašnjeg Presoflexa, dok će se početkom 2011. Getro market lansirati na još 20 lokacija u sjeverozapadnoj Hrvatskoj.
Ivan Čolak savjetnik gradonačelnika Grada Požege:
Getro market pokreće se na čak sedam lokacija u Požegi i mi kao Grad podržavamo svaku inicijativu koja će pružiti više našim građanima, posebno onima niže kupovne moći.
Getro market u brojkama
- - 8.636 m2 prodajne površini
- - 371 dobavljač
- - 2048 artikala niskih cijena u osnovnom asortimanu, a 5156 artikala u ponudi
- - cijene trgovačke marke jeftinije su od 10 do 50% u odnosu na cijene ostalih artikala iz drugih ponuda
- - do kraja veljače 2011, Getro market bit će na više od 40 prodajnih lokacija u Hrvatskoj
Devetomjesečni rezultati poslovanja Mercator Grupe:
Grupa Mercator najveći je trgovački lanac na području jugoistočne Europe s maloprodajnim jedinicama u šest zemalja regije. U prvih devet mjeseci 2010. Grupa je ostvarila 28 milijuna eura neto dobiti te oko 2 milijarde eura prihoda od prodaje, što je 4,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Izuzevši prihode od prodaje u Sloveniji, isti su u ostalim zemljama porasli za 23,2 posto, što je prvenstveno posljedica preuzimanja hrvatskog Getroa i crnogorske Grupe Panto. Grupa Mercator je krajem rujna imala 23.256 zaposlenika, od kojih 46,3 posto izvan Slovenije.