Javno-medijska lakrdija oko vukovarskih dvojezičnih ploča poslužila je kao okidač za pokretanje dvojca Bvandžija, koji je kao prvi plod ove suradnje iznjedrio album efektnog i dvosmislenog značenja nazvan Dvojezična ploča.
Za projekt Bvandžija odgovorna su dva hip-hopera, osječki Kandžija, pravim imenom Stjepko Galović, koji uspješno krči svoj put na hrvatskoj hip-hop sceni angažiranim tekstovima i duhovitim rušenjem općeprihvaćenih stereotipa. Glasi za jednog od najtalentiranijih freestylera koji nepretenciozno nastupa po festivalima kao što su Exit i InMusic, isto tako se ne srameći odraditi i koncert u tek nekom lokalnom klubu. Iza sebe već ima četiri zapažena albuma, Narodnjaci, Koktel od rakije, Zlatne žbice i Folder s golim ženama.
Drugi dio ovog, skromno rečeno, zanimljivog balkanskog spoja, čini beogradski MC Bvana, pravim imenom Nikola Ćosić, koji je svoju karijeru započeo još 2000. godine i otada gradi svoj osebujan glazbeni izričaj, radeći na brojnim izdanjima te surađujući sa ostalim pripadnicima srpske rap scene, kao što su Ajs Nigrutin, Prti Bee Gee, Timjah i dr.
Iako različitih nacionalnosti, braća po mikrofonu i versu su bez imalo bojazni udružili svoje snage i odlučili ponuditi publici izdanje koje čine pjesme ne samo upečatljivog zvuka - u jednoj od pjesama gostuje 90-godišnji guslar - već i rimu koja je duhovita i na specifičan način progovara o temama koje haraju ovim prostorima.
Dvojezična ploča prvotno se pojavljuje u travnju 2014. godine i to kao audio-digitalno izdanje za etiketu Zlatne žbice koju vode Kandžija i ‘lega mu Toxara. Ovaj mini album, sazdan od šest pjesama, na sebe već privlači pozornost naslovima kao što su Hipster sa sela i Ležeći poližimijajci, vabeći slušatelja da obrati pozornost na tekstove koji nadvisuju sirove i prezentne beatove i podloge.
U rujnu 2014. godine Dvojezična ploča ugledala je i svoje opipljivo, da u skladu sa situacijom ne kažemo lomljivo izdanje i to u obliku dvanaestinčne vinilne ploče u izdanju izdavačke kuće PDV Records. Treba naglasiti da su album pojačale i glazbene snage rap i hip-hop scene s obje strane, Kandžijin stalni suradnik Toxara iz Donjeg Miholjca, te Mikri (Prti Bee Gee) i Furio Đunta sa beogradske strane mikrofona. Kompletnu produkciju odradio je Toza, najpoznatiji producent istočne rvatske.
Radi se definitivno o materijalu vrijednom slušanja svim štovateljima provokativne, a ujedno i duhovite rime koja kao cilj ima skretanje pozornosti na svakodnevne i aktualne teme i probleme. Ova suradnja za cilj nije imala primirje između dva naroda, već pomirbu koju Bvandžija nude putem kojim najbolje znaju – glazbom, pri tom se možda povodeći za krilaticom kako glazba spaja ljude.