Nakon Titovih vina, meda, rakije i vode s njegovim likom te nakon Titovih čarapa, ovih je dana istarski vinar s Poreštine, koji je zasad htio ostati anoniman, za Kineze je počeo puniti rakiju nazvane jednostavno – Tito.
Titov imidž i ime na etiketama istarske rakije i 35 godina od njegove smrti, još je izniman marketinški mamac u dalekoj Kini. Ugovor našeg vinara s Kinezima o izvozu već je finaliziran i pred samim je potpisivanjem, a kupac rakije s Titovim likom poznati je kineski gospodarstvenik Li Gang. On je odnedavni vlasnik Osječke pivovare i predsjednik Kinesko-hrvatskog poslovnog vijeća koje okuplja čelnike kineskih tvrtki zainteresiranih za suradnju s hrvatskim tvrtkama.
Porečka Kineskinja Liu Liying, predsjednica Hrvatsko-kineskog kulturnog centra, kaže kako će rakija Tito u Kini sigurno biti pravi hit.
- Kina je golema i imamo rakija svih vrsta, ali rakija Tito bit će jedinstvena. Kinezi o Hrvatskoj znaju malo, ali mladi i stari o Titu znaju gotovo sve. On je bio velik čovjek jer je bio i prijatelj s našim Mao Ce-tungom - kaže Lui Liying. Ideju o rakiji s Titovim likom dao je sam Li Gang je i za početak je proizvedeno nešto manje od 3000 boca. Li Gang će ih podijeliti prijateljima. Kao zaljubljenik u Hrvatsku, planira inicirati i snimanje filma “Lijepa Hrvatska”.