Nije istina da bi putnici bili ugroženi jer smo navodno iz vožnji u fušu za privatnike nakon nekoliko sati dolazili na posao i onda vozili ZET-ove autobuse, kaže dio vozača autobusa koji su ovaj mjesec dobili otkaze jer su tijekom godišnjeg i bolovanja vozili za privatnike.
Tvrde kako je veći problem za putnike tehnička neispravnost autobusa. Dodaju i da su problem za sigurnost putnika vozači koji u fušu rade građevinske radove, mahom za neposredne rukovoditelje, ta onda umorni dolaze na posao i tako voze. Priznaju kako su pogriješili jer su tijekom godišnjeg radili u fušu, a ZET im je plaćao godišnji, no misle da je otkaz predrastična kazna.
- Rukovoditelji su nam otvoreno rekli da smo kažnjeni kao primjer drugima. No pravila očito nisu ista za sve - kažu bivši ZET-ovci navodeći kako su neki vozači, koji stalno voze u fušu, kažnjeni samo opomenom kao i neki koji su skršili autobus tijekom vožnje. Tvrde kako rukovoditelji pogona štite pojedince iako znaju da rade u fušu i da njih ne kažnjavaju.
- Dok sam postupak utvrđivanja činjenica ne završi, ne mogu otkrivati detalje o slučaju. Ono što mogu potvrditi jest da smo naišli na praksu zlouporabe institucije bolovanja - rekao nam je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
Interna inspekcija otkrila je da je navodno 70-ak vozača tijekom bolovanja ili godišnjeg vozilo za privatnike. Jurić nije htio potvrditi ni točan broj vozača koje se sumnjiči za “krivovožnju”. Na pitanje misli li da su vozači to radili zbog niskih plaća - rekao je da im je prosječna plaća oko 7500 kn.