Sve se to dogodilo 10. ožujka. Dobio sam poruku od banke da mi je stanje računa nula kuna. Mislio sam da sam zabunom dobio poruku jer sam imao novca na računu. Tek četiri dana kasnije otišao sam do banke, a onda - šok.
Tako je svoju ispovijest zapoćeo Goran Mihalj (40) iz sela Kula kraj Kutjeva. Kaže kako ga je dolaskom na šalter banke službenica gledala u čudu. Iako joj je dao osobnu iskaznicu i bankovnu karticu, nekoliko puta tražila ga je da se predstavi. Pokazala mu je monitor na kojem je stajala obavijest da je Goran Mihalj - preminuo.
- Oblio me je hladan znoj. Pročitala je potvrdu kojom je iz jedinstvenog registra računa zaprimila informaciju o smrti klijenta, zbog čega je automatizmom bilo blokirano poslovanje mojim računima. Poslali su me do Fine, Porezne uprave i natrag do banke – opisao nam je Slavonac. I u Poreznoj su mu potvrdili da ga vode pod mrtvim. Savjetovali su mu da otiđe u Matični ured u Kutjevo jer su vjerojatno oni pogriješili. Goran je mrtav bio do 14. ožujka, kad su njegovi supruga Mirjana i otac otišli u Matični ured.
- Čovjek koji ondje radi rekao je da ih je očekivao. Žena je od njega tražila smrtovnicu jer ih planiramo tužiti, ali nam je nisu htjeli uručiti. Nisu se ni ispričali, nego su tvrdili da su pogrešku ispravili čim su je uočili 11. ožujka, ali to nije istina jer su me 14. ožujka u banci uvjeravali da sam mrtav. Ponavljali su da su trebali obrisati gospođu koja je preminula, a slučajno su obrisali mene - objašnjava. Pita se što bi se dogodilo da je morao ići u inozemstvo i bi li ga uhitili zbog krađe identiteta. Iz Matičnog ureda u Kutjevu dobio je potvrdu kojom je u banci zatražio da ga se proglasi ponovno živim. Muči ga i što bi bilo s njegovim kreditom i životnim osiguranjem da na vrijeme nije uočio pogrešku.
– Što bi se dogodilo da je moja obitelj dobila novce od osiguravajuće kuće za moju ‘smrt’. Bi li mene teretili za prijevaru? Proživjeli smo veliki stres jer netko ne zna svoj posao – zaključio je Slavonac.