Bosanskohercegovačka strana inzistira na "starim" dimenzijama mosta iz Sanaderova doba (55 metara visine uz glavni raspon luka od 500 metara), dok su Hrvatske ceste iznijele nova projektna rješenja (35 metara visine i raspon od 250 metara), što zadovoljava prometne potrebe uz nižu cijenu gradnje za gotovo milijardu kuna.
Naime, gradnja mosta od Komarne do Brijeste i pristupnih cesta s pelješke i neretvanske strane po izmijenjenom projektu stajala bi oko 2,6 milijardi kuna, dok je cijena mosta po starom modelu, na kojem inzistira BiH, 3,5 milijardi kuna, javlja Slobodna Dalmacija.
– Što se tiče stava BiH, mi tražimo svjetske norme za most, i to najmanje 60 metara plovne visine i 500 metara glavni raspon, kojim bi se odvijala plovidba na međunarodnom plovnom putu od neumskog akvatorija do otvorenog mora – ističe predsjednik Pomorskog društva BiH Ševal Kovačević.
Više pročitajte OVDJE