U ovo doba godine u tračnici temperatura može doseći 60 stupnjeva. Opće je poznato da se metali šire po toplini, tako da uslijed toga dolazi i do deformacije kolosijeka, riječi su to Safeta Hadžića, zamjenika direktora Sektora za održavanje HŽ Infrastrukture.
On je za Dnevnik Nove TV prokomentirao štetu koja je nastala na željezničkoj pruzi između Unešića i Perkovića u smjeru Oštarije - Knin - Split.
Sve to zbog visokih temperatura. Djelatnici Hrvatskih željeznica odmah su izašli na teren, a za vrijeme saniranja pruge putnike su prevozili autobusi.
U Hrvatskim željeznicama ističu kako su ovakve intervencije uobičajene za ovo doba godine, a ovog ljeta bilo ih je već nekoliko.
- Sanacija kolosijeka se vrši na način da se višak tračnica izreže, spoji se sa spojnicama spojnim vijcima, a nakon toga, kada se spuste temperature, vrši se zavarivanje - rekao je Hodžić.
Nakon višesatnog popravka, dionica je ponovno puštena u promet.