Iako će Ministarstvo turizma 2013. raspolagati znatno manjim budžetom nego ove godine, ministar Veljko Ostojić ne brine se zbog toga.
Dosjetio se da njegovo ministarstvo od iduće godine koristi internet kao glavni medij oglašavanja! Tako će umjesto sudjelovanja na sajmovima te organiziranja poznatih i preskupih “hrvatskih večeri” diljem svijeta te turističkih brošura, od iduće godine biti više online promocija.
Ostojić je, piše Večernji list, najavio i angažiranje nekih svjetski poznatih blogera koji pišu o turizmu. Za njih je izdvojeno 200.000 eura. Osim toga, u planu je viralna marketinška kampanja, odnosno neformalna komunikacija među korisnicima na Internetu.
No, bivši ministar turizma Damir Bajs kaže kako je on u svome mandatu počeo ulaganje u internet, a sadašnji ministar je samo nastavio.
- Kad sam postao ministar, Hrvatske nije bilo na internetu, te sam krenuo s ulaganjem u taj medij. Potpisali smo ugovor s Googleom, Hrvatska se našla na 40 najvažnjih sajtova, na društevnim mrežama, a 15 % novca iz proračuna išlo je na ulaganje u internet - rekao je Bajs.