Ne znam hoću li moći platiti parkirno mjesto. Do sada moja ulica nije bila u parkirnoj zoni. Prodat ću auto jer drugačije neću moći prehraniti četvero djece. Frižidera se ne mogu odreći, rekao je Mario Štefičar (46), stanovnik Ulice Božidara Adžije, u kojoj će se parkirno mjesto od 1. listopada naplaćivati 7 kuna po satu. Grad Zagreb preko noći je odlučio zone naplata proširiti za 5264 parkirališna mjesta. Riječ je o, kako je objasnio Marijan Ključarić iz Gradskog ureda za promet, o antirecesijskoj mjeri kojom se destimulira vožnja automobila te se favorizira javni gradski prijevoz. Tomo Lukinić (37) s Trešnjevke smatra da nije posrijedi antirecesijska nego recesijska mjera. Automobil će, dok ga ne proda, parkirati u Novom Zagrebu, a do doma će, kaže, tramvajem. Upravo će stanari Trešnjevke i Trnja biti prvi na udaru Bandićeva parkirnog harača. Potom slijede stanari Donjega Grada, Maksimira, Kvaternikova trga, Podsuseda, Peščenice. Ukupno je riječ o 115 ulica koje će prijeći u višu zonu naplate parkinga. Marijan Kraljević, direktor Zagrebparkinga, objasnio je kako je njegova podružnica uvijek u plusu i njima ne trebaju ovakvi potezi kako bi povećali svoj profit. Samo žele veći red na prometnicama.