To je to što me zanima!

Zastoj vlakova kod Križevaca: 'Putnici u vlaku bez grijanja...'

Dva sata vlakovi na relaciji Zagreb-Koprivnica u Križevcima stoje zbog nestanka struje. Iz HŽ-a su nam rekli kako je u tijeku riješavanje nastalog problema
Vidi originalni članak

- Išla sam doma iz Zagreba u Koprivnicu, kad nam je u Križevcima došao kondukter i rekao da se svi moramo preseliti u drugi vlak. Tek smo u drugom vlaku saznali kako ne možemo ići dalje jer je pao dalekovod i nestalo je struje. Čekala sam sigurno sat vremena u vlaku, i evo, do sad nismo krenuli. Ljudi su bez grijanja i čekaju kad će krenuti, ispričala nam je čitateljica koja nam je poslala fotografije zastoja vlaka.

Zastoj vlakova nastao je zbog nestanka struje između kolodvora Križevci i Lepavina. Iz HŽ-a su nam potvrdili kako je nestanak struje bio u srijedu u 17.15 sati. Već dva sata vlakovi stoje. 

Vlakovi koji su ostali bez struje prometovali su na relaciji Zagreb-Koprivnica.

Iz HŽ-a su nam rekli kako je u tijeku riješavanje problema. 

Idi na 24sata

Komentari 15

  • nori 🖖 22.03.2019.

    Samo skraćene duplonke

  • melkiot 21.03.2019.

    Svakodnevno putujem vlakom, relacija Zagreb-Ivanić, to je čisti užas što se događa. U zadnjih 5 mjeseci linija koja kreće u 6.29 iz Ivanića je samo jednom stigla na vrijeme do Zagreba, svaki da između 4-10 minuta kašnjenja.Mi koji smo ovisni dalje o tramvaju i radnom vremenu i tih 5 minuta igra ulogu. Nije mi jasno zašto i zbog čega ako i vlak nakon polaska sa stanice kasni (jer je moguće kad ima puno ljudi), jednostavno ne ubrza 10km/h da nadoknadi to vrijeme? Koliko znam to se tako radi da se vrijeme smanji. Ali bitno je da se vozi 70km/h kad sjednem u liniju u kojoj nema ljudi i na taj način "uspori" dolazak na sljedeću stanicu jer zakonski nesmije krenuti prije točnog vremena odlaska sa pojedine stanice. Također drugi problem su gužve, zakvače 3 vagona ili pošalju međugradski vlak. Ono interesantno je koliko se ljudi na..bu mamice kondukterima jer su gužve da se nemožeš okrenuti - a nažalost oni nisu ništa krivi. Kad sam par puta poslao upit zašto je izmjene broj vagona - kažu da nemaju resursa. Pa gdje van svi ti novci odlaze? Pod hitno trena privatizirati željeznice i prodati nekome tko zna što radi. Vlak postaje smijurija u RH, a jedino se koristi jer je duplo jeftiniji nego prijevoz automobilom. Pa si biraj kao ja - hoćeš putovati u Zg sa autom i trošiti svaki dan 1.45h i 1600kn + amortizacija koja ode u nebo, ili želiš putovati vlakom što traje 3h i trošiti 600kn? Hračnem na HŽ i politiku.

  • Tariguz 21.03.2019.

    Dosli Japanci u posjetu Hrvatskoj, i sjeli na vlak Zagreb-Split. Kad su dosli kaze jedan: Stvarno nisam znao da je Hrvatska tako velika

Komentiraj...
Vidi sve komentare