Radnici na benzinskim postajama postali su tako pravi domaćini, a u to se uvjerio i Borko Buturac, direktor Inina sektora negoriva i marketinga maloprodaje, koji je prošle godine tjedan dana radio na benzinskoj postaji Ljubeščica na autocesti A4. - Kako bih što bolje upoznao potrebe naših vjernih kupaca, odlučio sam iz prve ruke vidjeti kako se može poboljšati naša usluga da bi kupci bili još zadovoljniji. Svaki detalj naše ponude mora biti na odličnoj razini, od usluge točenja goriva, posloženosti trgovine do smiješka na blagajni. Prvo sam radio u kafiću jer je bila velika gužva, prao sam suđe, kuhao kave, a kasnije sam prošao sve poslove koji se inače obavljaju na maloprodajnom mjestu poput slaganja robe na police, pomaganje kupcima i slično. Kad sam odradio zadnju smjenu, zaposlenicima je bilo žao što odlazim jer smo se dobro složili – govori Buturac te dodaje kako i ove godine planira na tjedan dana raditi na nekom od Ininih maloprodajnih mjesta.
Dolazak direktora na maloprodajno mjesto ugodno je iznenadio i zaposlenike. - Na zaposlenike je to jako pozitivno utjecalo, da je netko s rukovodećeg položaja radio s nama, jer smo imali osjećaj da želi pomoći i dodatno unaprijediti naše svakodnevno poslovanje. Mogao sam mu pokazati neke konkretne stvari, kako se roba može presložiti, ukazati mu na neke potrebe i odmah smo riješili neke teškoće. Tvrtka stalno napreduje u ponudi, radi se na edukaciji i s kupcima. Reakcije su odlične, imamo stalne kupce, pojavljuju se i novi, zadovoljni su s našom ponudom. Ljudi osjećaju taj domaćinski pristup ljudima i da nam je kupac na prvom mjestu – govori Danijel Novko, voditelj Ininog maloprodajnog mjesta Ljubeščica, koji je tjedan dana direktoru bio šef.
Buturac pak ističe kako mu je iskustvo s terena puno pomoglo u daljnjem radu. Kao što je direktor imao mogućnost raditi na terenu, uskoro u njegov sektor na praksu dolazi zaposlenik s maloprodajnog mjesta, a u sklopu Inine akademije organizira se i niz radionica za zaposlenike koji žele naučiti nešto više o drugim sektorima. Ina ima mrežu od 495 maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj i regiji. A u njihovu modernizaciju u Hrvatskoj, u proteklih sedam godina, uloženo je više od milijardu kuna pri čemu je kompanija zadržala vodeću poziciju na domaćem tržištu maloprodaje goriva. Njihova maloprodajna mjesta posjeti više od 200 tisuća kupaca dnevno, a proda se preko milijardu litara visokokvalitetnog goriva godišnje. Prošle godine je na većini maloprodajnih mjesta na autocestama uveden novi koncept Fresh Corner, u čijoj su ponudi svježi sendviči i pekarski proizvodi koji se pripremaju na licu mjesta, vrhunske kave i čajevi, kao i ostali asortiman koji izlazi iz okvira „klasične benzinske postaje“. - Istraživanja su pokazala da su kupci zadovoljni i prepoznaju te promjene te kod nas rado navraćaju i duže se zadržavaju. Želimo da sve bude na visokoj razini, zato smo uveli ponudu kave i vrhunskih sendviča te pekarski asortiman u kojem imamo čak i svježi kruh. Kupci su zadovoljni, ali i iznenađeni kad vide našu ponudu.
Pored spomenutog razvijamo i dodatne usluge. Na Ininim maloprodajnim mjestima mogu se kupiti slovenske i mađarske vignete, pokupiti paketi, a mogu se i platiti računi te uz uslugu AirCash slati novci s benzinske na benzinsku – kaže Buturac. Imamo i uslugu PaySafeCard za kupovinu na internetu, a širimo i mrežu maloprodajnih mjesta na kojima se može natočiti plin i oprati automobil. Nudimo i loyalty programe gdje kupci skupljanjem bodova mogu ostvariti popuste na visokokvalitetne proizvode, a imamo i super ponudu u kojoj kupcima nudimo proizvode po izrazito povoljnim cijenama – objašnjava direktor te ističe kako su za velik uspjeh zaslužni njihovi zaposlenici, koji poput dobrih domaćina na kupce gledaju kao na goste te se trude da s maloprodajnog mjesta odu zadovoljni.