To je to što me zanima!

Žalbeni postupak za Pelješki most završava za 2 do 3 tjedna

Hrvatske ceste su 12. siječnja objavile da su od tri pristigle ponude za prvu fazu izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama izabrale ponudu kineskog konzorcija China Road...
Vidi originalni članak

Postupak vezan uz žalbe Strabaga i Astaldija s partnerima oko odabira izvođača za gradnju Pelješkog mosta mogao bi biti okončan u sljedeća dva do tri tjedna, rekao je u petak predsjednik Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) Goran Matešić.

Žalbeni postupak u rutinskoj je fazi razmjene očitovanja, dok bi se sljedeća faza - analiza žalbenih navoda, ocjena postupanja naručitelja, njihovih odluka i radnji i na koncu vijećanje i donošenje same odluke, mogla završiti u sljedeća dva do tri tjedna, rekao je Matešić na poslovnom doručku "Primjena sustava e-žalbi u javnoj nabavi", u organizaciji Američke gospodarske komore i DKOM-a.

PELJEŠKI MOST NA ČEKANJU Strabag se žalio zbog Kineza: 'Oni nude dampinške cijene...'

Na pitanje u kojoj je fazi proces vezan uz žalbe oko gradnje Pelješkog mosta, Matešić je kazao da je žalbeni postupak - postupak stranaka, pa stoga sve ono što se u njemu događa nije javno dostupno, osim izuzetaka koji su predviđeni zakonom. Ti izuzeci su upisnik predmeta iz kojeg je javno vidljivo da je neka žalba izjavljena, svi elementi tog postupka te potom odluke koje donosi Državna komisija i presude Upravnog suda, ako postoje. 

"Što se tiče žalbenog predmeta zajednice ponuditelja 'Strabag i drugi' i 'Astaldi i drugi' protiv Hrvatskih cesta u predmetu nabave izgradnje mosta kopno - Pelješac, on se nalazi u rutinskoj fazi razmjene očitovanja između stranaka. Ta faza je, moglo bi se reći, pri završetku, postupak do danas traje 39 kalendarskih dana. Odabrani ponuditelj je zajednica ponuditelja iz Kine pa je dostava koja se u ovom trenutku obavlja poštom prijetila da će 'odvući' žalbeni postupak. Međutim, odabrani je imenovao opunomoćenika za prijem pismena tako da je ta komunikacija postala jednostavna bez trošenja suvišnog vremena", rekao je Matešić.

ODLUKA JE PALA Pelješki most gradit će kineski konzorcij za 2,08 milijardi kn

Dodao je da slijedi faza analize žalbenih navoda, ocjena postupanja naručitelja, njihovih odluka i radnji i na koncu vijećanje i donošenje odluke.

"Mislim da bi se taj postupak trebao odvijati u sljedeća dva do tri tjedna", rekao je Matešić. 

Hrvatske ceste su 12. siječnja objavile da su od tri pristigle ponude za prvu fazu izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama izabrale ponudu kineskog konzorcija China Road and Bridge Corporation, koji je ponudio cijenu od 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a). 

Zajednička ponuda Astaldija i turske tvrtke iznosila je 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,19 milijardi kuna s PDV-om, a Stragabova 2,62 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om.

ZAVRŠAVAJU S PRVOM DIONICOM Kinezi koji rade Pelješki most grade i crnogorsku autocestu

DKOM je 22. siječnja zaprimio žalbu austrijske tvrtke Strabag na odluku Hrvatskih cesta o izboru kineskog konzorcija za izvođača radova na Pelješkom mostu. Iz Strabaga su kroz medije kalkulirali da je kineski konzorcij ponudio dampinšku cijenu. 

Zajednica ponuditelja u kojoj su talijanski Astaldi i turski CT Ictas također se žalila. Hrvatske ceste nisu prihvatile ponudu tog talijansko - turskog konzorcija zbog loše bankarske garancije, te se žalba navodno ponajprije odnosi upravo na taj dio.

Idi na 24sata

Komentari 64

  • POTPEC 02.03.2018.

    Žalosno je koliko smo svojih kvalitetnih i dobrih poduzeća uništili privatizacijom, a danas već 15.godina razmišljamo kako i ko će napraviti pelješki most. Da su to radile nekadašnje firme centimetar na 6.sati odavno bi bio napravljen i u prometu. Ovako dok se nekome u vladi ne plati i dalje ćemo čekati na početak gradnje.

  • TITO LEGENDA HEROJ 02.03.2018.

    koja smo mi jad i bjeda,godinama se jebemo oko običnog mosta,pa kako će uspjeti nešto drugo kad ne možemo ni most dsagradit

  • Zmar116 02.03.2018.

    Butke bre,oće ta Peleška Čuprija više da se gradi ili ćemo i dalje drumom preko Neuma...

Komentiraj...
Vidi sve komentare