Zagrebparking najnovijom odlukom Grada, koja će Gundulićevu ulicu pretvoriti u dvosmjernu prometnicu, gubi 16 parkirnih mjesta, odnosno 600.000 kuna godišnje, a ukupno će se “likvidirati” 22 mjesta. No, neće samo Zagrebparking biti na gubitku, već i Grad, koji je za garažu u Varšavskoj “žrtvovao” dva svoja parkirališta. Naime, ta su parkirališta iznajmljena privatnoj tvrtki, koja je za korištenje plaćala 96.000 kuna godišnje. Preostala četiri mjesta bila su rezervirana za invalide.
- To su najbolja mjesta u gradu. Za nas ova odluka znači smanjenje prihoda, pa tako i investicija, to će se odnositi i na ulaganje u nove garaže - ogorčen je Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga, dodajući i da su parkirališna mjesta vani bolja i uvijek popunjenija nego ona u garažama.
Mišeta se, nadalje, pita i što će biti s garažom Tuškanac koja je sad dobila izravnu konkurenciju.
Pročelnik Ureda za promet i graditeljstvo Davor Jelavić s, druge strane, pak odgovara da je “važnija prometnica nego zarada na parkiranju”. Prometnu studiju na kojoj se temelji odluka o Gundulićevoj naručio je Tomo Horvatinčić, investitor podzemne garaže i projekta “Cvjetni”. Zavodu za prometno planiranje Prometnog fakulteta Horvatinčić je platio 118.000 kuna. Kako doznajemo od Mije Bezera, šefa Odsjeka za promet u gradskom uredu, sveukupni troškovi preinake Gundulićeve za Horvatinčića iznosit će između 380 i 400 tisuća kuna. Radove će, naime, također platiti sam investitor.