Kažu da bi se time smanjio prometni kolaps zbog radova koji su u tijeku.
Iako su ti pothodnici ograničene širine, postavljanjem odgovarajuće privremene prometne signalizacije može se uspostaviti naizmjenični promet, što bi znatno doprinijelo smanjenju prometnog kolapsa i gužvi za Zagrepčane na zapadu grada, poručili su predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić i gradski zastupnik Kristijan Jelić na konferenciji za novinare koju su održali zbog radova na podvožnjaku u Škorpikovoj ulici te posljedičnoj zagušenosti prometa.
Kažu kako je podvožnjak Aleja Bologna - Škorpikova više od 10 godina zagrebački prometni problem povezan s nerješavanjem pitanja odvodnje oborinskih voda, zbog čega svaka jača kiša taj podvožnjak pretvori u jezero. "Zbog toga se stanovnici zapadnog dijela grada iza podvožnjaka u Škorpikovoj i Zaprešića često nađu u stanju elementarne nepogode jer u takvim slučajevima do građana Podsuseda ne mogu doći ni kola hitne pomoći. Nažalost, Gradska uprava nikad se nije adekvatno pozabavila tim problemom", kažu zagrebački HSLS-ovci.
Klasić ističe kako nije prihvatljiva poruka gradske vlasti da se građani trebaju strpjeti do 22. srpnja, kada će se radovi završiti jer svakodnevno prolaze pakao čekajući u kolonama.
HSLS-ovci od Gradske uprave očekuju da u prioritetne planove uvrsti izgradnju podvožnjaka na istoku grada kod Trnave, podvožnjaka kod Gajnica na zapadu grada te mosta preko Save u produžetku Zagrebačke ulice.