Zagrebačka banka, vodeća banka u Hrvatskoj i članica Grupe UniCredit, od sada svojim novim klijentima nudi potpuno digitalno otvaranje bankovnog računa. Nova usluga omogućuje brzo, jednostavno i prije svega potpuno sigurno otvaranje računa putem m-zaba on-line bankarstva i bez potrebe za odlaskom u poslovnicu.
„Naši klijenti u središtu su svega što radimo te smo prepoznali nužnost osiguravanja potpuno digitalnog otvaranja računa za buduće klijente Zabe. Gotovo 70 posto naših klijenata već sada bankarske usluge koristi putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se putem njih. To nas motivira da i dalje razvijamo nove usluge u m-zabi, kojima ćemo pružiti još bržu i jednostavniju podršku klijentima, pri čemu najveći naglasak stavljamo na njihovu sigurnost“, izjavio je Ivan Hećimović, direktor Alternativnih kanala Zagrebačke banke.
Račun na ovaj način može otvoriti bilo koja punoljetna, poslovno sposobna fizička osoba, s važećom osobnom iskaznicom Republike Hrvatske. Proces je vrlo jednostavan i intuitivan, a klijenti sa svog pametnog telefona, nakon što preuzmu aplikaciju m-zaba, mogu izabrati paket usluga koji žele koristiti.
Prilikom procesa ugovaranja paketa na digitalni način potrebno je upisati i verificirati svoj broj telefona i e-mail adresu, te skenirati osobnu iskaznicu i snimiti selfie. Nakon ugovaranja paketa automatski će se aktivirati m-zaba on-line bankarstvo te klijent odmah može koristiti ugovoreni račun i ostale usluge. Novi klijenti ni u jednom trenutku ne moraju dolaziti u poslovnicu, jer će im fizička kartica stići na kućnu adresu, no ukoliko žele, i dalje im je dostupna i velika mreža bankomata i poslovnica u cijeloj Hrvatskoj.
Kao vodeća banka u Hrvatskoj, Zagrebačka banka fokusirana je na razvoj inovacija koje omogućuju još bolju pristupačnost njezinih usluga. Zaba kontinuirano unaprjeđuje aplikaciju m-zaba, a nedavno integrirane funkcionalnosti poput m-redomata, biometrijske prijave u m-token te provjere kreditne sposobnosti potvrđuju lidersku poziciju Zagrebačke banke pri uvođenju digitalnih inovacija na tržište.