Zagrebačka banka objavila je kako su uspješno proveli postupak prilagodbe sustava na euro i sve usluge Banke u potpunosti su dostupne klijentima.
Klijenti Zagrebačke banke mogu nesmetano obavljati sva plaćanja debitnim i kreditnim karticama Zagrebačke banke za individualne i poslovne korisnike.
U potpunosti je dostupno on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije i interneta (m-zaba i e-zaba) za individualne i poslovne korisnike kao i API namjensko sučelje Banke putem kojeg se provode aktivnosti inicirane od strane drugih pružatelja platnih usluga.
Sve poslovnice Zagrebačke banke 2. siječnja otvorene su za rad s klijentima.
Bankomate Zabe klijenti mogu nesmetano koristiti, a popis dostupnih bankomata Zagrebačke banke koji isplaćuju eure nalazi se ovdje.
- Proces uvođenja eura jedan je od najzahtjevnijih projekata s kojima su se banke u Hrvatskoj ikada susrele. Shvaćajući svoju odgovornost i ulogu, Zagrebačka banka je projekt uvođenja eura stavila na primarno mjesto, odvojivši velike tehničke, ljudske i financijske resurse, kako bi građani i pravne osobe raspolagali svojim likvidnim sredstvima u eurima, a platni promet funkcionirao u novoj valuti. Koristim priliku zahvaliti našim klijentima na razumijevanju i strpljenju. Također zahvaljujem svim kolegicama i kolegama te našim partnerima koji su u Zabi pridonijeli uspješnoj realizaciji euro projekta - istaknuo je Ivan Vlaho, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.
Do 15. siječnja obustavljena je naplata naknade za podizanje gotovog novca debitnim karticama individualnih klijenata potrošača na svim bankomatima u Republici Hrvatskoj. Interaktivnu kartu svih dostupnih bankomata u Hrvatskoj klijenti mogu pronaći ovdje.
Sve dodatne informacije klijenti mogu dobiti putem zaba.hr ili pozivom na besplatni infotelefon 0800 00 24
POGLEDAJTE JESU LI HRVATI PROMIJENILI KUNE U EURE