To je to što me zanima!

Za promidžbu turizma ove je godine izdvojeno 38 mil. kuna

Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja
Vidi originalni članak

Od početka godine stiglo nam je između tri i sedam posto više gostiju nego u isto vrijeme lani, a dobrim dijelom tomu je doprinijelo i europsko rukometno prvenstvo. Uz milijardu eura investicija u turizmu, ovogodišnju sezonu trebali bi dočekati spremnije i s više smještajnih kapaciteta. Poruka je to iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) čije je Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja. 

To su MediaCom za Švicarsku, Poljsku, Francusku, Mađarsku Norvešku, Real grupa za Njemačku, Austriju, Rusiju i Švedsku, potom Aviareps za Belgiju i Nizozemsku, Mediaplus za Veliku Britaniju te agencija Vailati&Savarro za ItalijuZa ovaj natječaj stiglo je 10 ponuda.

HTZ odabrala je i PR agencije koje će promovirati hrvatski turizam u 11 nama ključnih zemalja. Vrijednost ovog natječaja je 7.5 milijuna kuna. Među PR agencijama odabrani su Media Consulta International Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Za ovaj natječaj stiglo je osam ponuda.

Ove će godine predstavništva Hrvatske turističke zajednice samostalno provoditi PR u Italiji i Nizozemskoj. Direktor HRZ-a Kristian Staničić izjavio je da je odabir marketinških i PR agencija bitan za provođenje kampanja na pet glavnih emitivnih tržišta, a to su Njemačka, Austrija, Skandinavija, Velika Britanija te Francuska, a prve promidžbe krenut će početkom ožujka.

- Najave za turističku sezonu su dobre, broj bukinga raste – rekao je Staničić. Unatoč rastu broja gostiju već na početku ove godine, napomenuo je kako ćemo prve prave procjene o predstojećoj sezoni imati nakon Berlinskog sajma, koji je jedan od glavnih turističkih sajmova za naše tržište.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • ichbin2 20.02.2018.

    tolike pare za promiđbu a ratujete u afganistanu, kaj se nas uopče ne tiče niti imamo kakvih interesa tamo. pa samo jedan da od tamo dođe i poželi vidjeti djevice iz hrvatske gotova bu sezona i sljedeče još 2 3sezone, i onda budemo doista postali afrika sa strujom

  • tmendas 20.02.2018.

    Po meni, to turističko vijeće i razno razni promotori (tipa A. Rucner (2013. godine 'projekt' s Anom Rucner u tri godine potrošila 5.3 milijuna kuna,..i sl.) našeg turizma je samo "cicanje" našeg novca, jer onaj tko hoće doći na našu obalu taj dođe sam i to je već odavno odlučio a ne što je gledao spot A. Rucner ili slično.

  • sadilinikada 20.02.2018.

    Punite turizam i to vam je bitno a u kontinantalnu Hrvatsku uvodite nove linije za zapadnu Evropu neka zivi samo Istra i Dalmacija a ostalo nek propada

Komentiraj...
Vidi sve komentare