To je to što me zanima!

Za prestižnu nagradu MIXX prijavljeno je čak 79 projekata

Kategorije koje su ove godine ostvarile najviše prijavljenih projekata su Branded Content Campaign, Social Media i Brand Awareness Campaign...
Vidi originalni članak

Na šestom po redu MIXX natjecanje u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija, prijavljeno je rekordnih 79 radova od strane 25 agencija, što je 16 radova više nego prošle godine i izvrstan pokazatelj uspješnosti natjecanja te kontinuiranog razvoja industrije. Natjecanje MIXX izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a te dodjeljuje nagrade u ukupno 9 kategorija. 

Prema ovogodišnjem broju prijava kategorije koje su ostvarile najviše prijavljenih projekata su Branded Content Campaign, Social Media i Brand Awareness Campaign.

„Ovogodišnji broj prijava pokazuje da su ulaganja i kreiranja digitalnih doživljaja u kontinuiranom porastu. Imamo najveći broj prijava od kada postoji festival. To je industrija s najvišim rastom i polako se svjetski trendovi preslikavaju i na naše tržište. Svima su bitni rezultati, a u digitalnom ih je lako pratiti, nema prostora za manipulacije i vrlo jasno znate da li ste napravili dobru stvar. Odgovornost prema kolegama je velika, a ovogodišnji žiri se sastoji od niza kvalitetnih i iskusnih profesionalaca s kojima će mi biti zadovoljstvo surađivati u izboru najkvalitetnijih radova. 

Veseli me prilika da pregledam cjelokupnu prošlogodišnju digitalnu produkciju i nadam se pametnim rješenjima i kreativnim iznenađenjima“, istaknuo je predsjednik žirija nagrade Mixx, izvršni direktor agencije Studio Revolucija, Vladimir Končar.

Nagrade se i ove godine dijele na cjelovite kampanje i alate/platforme, dok se prvoplasiranom radu s najvišim prosjekom ocjena iz svih kategorija cjelovitih kampanja dodjeljuje nagrada Best-in-Show. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu, korištenje medija i postignute rezultate te su svi podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika. Sama nagrada je potvrda struke da su svi na projektu uključujući i klijenta odradili odličan posao.

Žiri MIXX natjecanja ove se godine sastoji se od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija. Članovi ovogodišnjeg žirija su: Hajdi Ćenan (DRAP), Boris Kovaček (Pepermint), Marko Matejčić (Bruketa&Žinić OM), Martina Jelić (McCann Zagreb), Ivana Božanić (web.burza), Ružica Vrdoljak Ličina (404), Igor Škunca (Publicisworldwide), Luka Abrus (Five), Željko Glavor (1&0), Darko Bakarić (Media Polis), Tanja Gligorović (Podravka), a žirijem predsjedava Vladimir Končar (Studio Revolucija). 

Dobitnici MIXX nagrada bit će proglašeni na dodjeli nagrada koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 14. do 17. travnja 2016. u hotelu Lone u Rovinju. 

Cijene kotizacija za sudionike Dana komunikacija: Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencija HURA-e cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 noćenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2,311.00 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smještaj u hotelu Lone**. 

Svi zainteresirani sudionici koji se odluče na smještaj u hotelu Lone ostvarit će značajan popust na cijene kotizacija. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare