Ma vozi kao podmazan. Neki dan sam prvi put išao na duži put. Do 45 kilometara udaljene Požege trebalo mi je sat i 20 minuta bez ikakvih problema. Išao bih s njim i na more, rekao je Ivica Valenčak, strastveni ljubitelj oldtimera iz Našica.
Češki Laurin & Klement kupio je prije dvije i pol godine u Zagrebu za 10.000 eura.
- U restauraciju, koja je trajala godinu dana, uložio sam još 15.000 eura. Ne žalim za tim novcem jer su mi oldtimeri velika strast - kaže Ivica.
Nakon što je nabavio vozilo, dao ga je majstorima koji su obnovili drvo, kožu, limariju, struju i gume. Limenim ljubimcem se koristi većinom vikendom. Dodao je kako je auto, čija je maksimalna brzina 55 km/h, prvi put u Hrvatskoj registriran 1941. u Rijeci. Kako bi ga mogao koristiti, policija mu je iz arhive izvadila dokumentaciju vozila na temelju koje ga je registrirao.
Tehnički pregled je prošao iz prve. Naravno, oslobođen sam ekotesta i pojasa jer ih u njegovo vrijeme nije ni bilo
- Tehnički pregled je prošao iz prve. Naravno, oslobođen sam ekotesta i pojasa jer ih u njegovo vrijeme nije ni bilo. Ima tri brzine i prosječno troši između 15 i 20 litara na 100 kilometara - tvrdi Našičanin, koji je prije imao i Ford T iz 1911., ali ga je prodao.
Osim Laurin & Klementa u garaži ima i mali Fordov kamiončić iz 1926. godine. On je, tvrdi, u voznom stanju, ali se ne želi njime voziti dok ne obnovi limariju.
- Najveći problem je što na Laurinu nemam signalizaciju pa se na cesti moram snalaziti trubom, koja je poprilično glasna - zaključio je Ivica.