To je to što me zanima!

Vozač Toyote drugookrivljeni za pogibiju Patrika (8) i oca (36)

ODO u Zagrebu podiglo je optužnicu protiv vozača teretnog vozila Stjepana Brdarića (55) i Igora Loborca (26) jer su neopreznom vožnjom prouzročili smrt sina i oca
Vidi originalni članak

Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu podiglo je optužnicu protiv vozača teretnog vozila Stjepana Brdarića (55) i Igora Loborca (26) jer su 4. prosinca 2012. neopreznom vožnjom prouzročili smrt sina i oca Patrika (8) i Darija Puljića (36).

Tužiteljstvo prvookrivljenog Brdarića tereti da je u jutarnjim satima 4. prosinca 2012. upravljao teretnim vozilom istočnom kolničkom trakom Ulice Svetice u smjeru sjevera i, olako smatrajući da do štetnih posljedica neće doći, dolaskom do kućnog broja 26 c započeo skretanje u lijevo prešavši prednjim lijevim dijelom vozila na zapadnu polovicu kolnika, a da pritom nije propustio sva vozila koja su dolazeći iz suprotnog smjera zadržavali smjer kretanja. 

Tom je prilikom Loborec, koji se Toyotom Celicom brzinom od 86,3 kilometara na sat vozio zapadnim kolničkim trakom Ulice Svetice u smjeru juga, pokušavajući izbjeći teretno vozilo, skrenuo u desno. Izgubio je nadzor nad Toyotom i prešao na istočnu polovinu kolnika gdje je u nekontroliranom kretanju u zanošenju u desno naletio na rubni kamen i prešao na nogostup naletjevši na pet metalnih stupića, kontejner za smeće, a potom i na Patrika i Darija Puljića koji su se kretali nogostupom. Obojica su zadobila višestruke i po život opasne ozljede od kojih su preminuli na mjestu nesreće. 

Protiv Loborca u optužnici je predloženo produljenje istražnog zatvora zbog opasnosti od ponavljanja djela, priopćilo je Državno odvjetništvo.

Loborec je i dalje u dosta lošem psihičkom stanju

Loborec se i dalje nalazi u zatvorskoj bolnici i u dosta lošem je psihičkom stanju, doznajemo od njegova odvjetnika Gordana Pregleja. Brzina od 86,3 je najveća brzina kojom je vozio u trenutku nesreće utvrdili su vještaci.

Idi na 24sata

Komentari 169

  • 19.02.2013.

    Svetice bi trebale biti jednosmjerne, ili prema sjeveru ili prema jugu. Baš na ovom dijelu od Branimirove do Budakove na dva mjesta se dvije trake ulijevaju u jednu (i sa juga i sa sjevera), vrlo loše rješenje, osuđeno na guranje auta i ubacivanje na silu. Treba podići pločnike na metar visine i staviti ograde sa obje strane. I zabraniti dostavu nakon 7,30 ujutro. Dostavni kombiji i kamioni ne bi smjeli biti na cesti u doba kda ljudi idu na posao i djeca u školu i doviđenja. To je moje mišljenje.

  • tatek 17.02.2013.

    malo mi je sumnjivo da vozač kombija nije vidio što se događa iza njega,ustvari njega nije briga,ja prošao za dalje me boli d..e ja sam vozač kamiona (preko 7,5 t)25 g i znam da nikad nisam brži od onoga koji dolazi prema meni,ali vozači lakih dostavnih vozila misle da voze F 16

  • Ivo Lola Ribar 16.02.2013.

    zapravo, obojca su jednako krivi. i jedan i drugi su bili sebicni i nisu razmisljali o drugim sudionicima u prometu. jedan je olako oduzeo prednost ne a drugi je precjenio vlastite mogucnosti i mogucnosti vozila. obojca su mislila samo na vlastitu guzicu a kad se takvi sretnu na cesti logicno je da deblji kraj izvuce bas netko treci.

Komentiraj...
Vidi sve komentare