Međimurski policajci utvrdili su očevidom kako je vozač dostavnog vozila čakovečkih registracija isključivi krivac u naletu vlaka na njegovo vozilo u utorak rano ujutro u Čakovcu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Vozač (33) na prijelazu ceste preko pruge ignorirao je spuštene polubranike, svjetlosne i zvučne signale i upustio se u avanturu koja ga je mogla koštati života, jer je zaobišao polubranik i podletio pod putnički vlak.
Vlak je prometovao na relaciji Varaždin-Čakovec, a kojim je upravljao 60-godišnji strojovođa. Vozač dostavnog vozila koji živi u Zasadbregu na području općine Sveti Juraj na Bregu je prošao s lakšim ozljedama, dok nitko od putnika kao ni 60-godišnji strojovođa koji je iz Donjeg Kučana nije ozlijeđen.
Sretnim okolnostima u nesreći je pomoglo što je vlak ulazio u željezničku postaju iz smjera Varaždina u Čakovcu, od koje je bio udaljen ni kilometar. Nesreća se dogodila na prijelazu u ceste u Zagrebačkoj ulici, a vozač Caddyja koji je nakon udara zajedno s vozilom odbačen s pruge nije bio pod utjecajem alkohola.
Kako nema težih ozljeda, policija će nesavjesnog vozača prekršajno prijaviti.
Pruga na dijelu od Čakovca prema Varaždinu je bila zatvorena do 7,35 sati do kada je trajao očevid.
Vozači 442 puta razbijali rampe u 2022.
- Ovaj primjer pouka je i opomena svim sudionicima u cestovnom prometu da dodatno pripaze kada se približavaju prijelazima preko pruge. Ako su polubranici spušteni, spušteni su s razlogom – jer nailazi vlak. Ako su upaljeni svjetlosni i zvučni signali – nailazi vlak. Ako se ispred prijelaza nalaze znakovi „STOP“ i „Andrijin križ“, obvezni su zaustaviti se i provjeriti nailazi li vlak. Ovaj primjer pokazuje da ni prijelazi s najvišom razinom osiguranja nisu jamstvo da se nesreća neće dogoditi - upozoravaju iz HŽ-a.
U 2022. godini dogodila su se 442 loma polubranika, odnosno toliko su puta vozači nasilno pokušali prijeći preko pruge dok su polubranici bili spušteni. Zato možemo reći da je isto toliko spriječeno potencijalnih nesreća, dodaju te poručuju kako i svjetski podaci pokazuju da je u 98 % nesreća na ŽCP-ovima uzrok nesmotrenost i nepoštivanje prometnih pravila i signalizacije od strane sudionika u cestovnom prometu.