Baš svakog dana rujna portale digitalne mreže 24sata dnevno je posjetilo prosječno 803.262 korisnika. Od početka 2020. godine, kada je ova metrika uvedena u sustavu Gemius, 24sata drži vodeću poziciju što svakako dokazuje lojalnost publike. I dok 24sata dominira s više od 800 tisuća dnevnih korisnika, prvi pratitelj dnevno ima 127.596 korisnika manje. Kao jedan od najpouzdanijih sustava za mjerenje posjećenosti web stranica, Gemius Audience pruža relevantne podatke i analizu internetskih medija i oglašivača u većem dijelu Europe, a podaci o posjećenosti hrvatskih web-stranica su usporedivi i javno dostupni.
Najviše vremena provodi se na 24sata
Paralelno s najvećim prosječnim brojem dnevnih korisnika, 24sata od početka godine dominira i u vremenu provedenom uz sadržaj portala koje je značajan pokazatelj kvalitete. Ukupno vrijeme provedeno uz sadržaje na digitalnoj mreži 24sata broji se u nevjerojatnih 481 godinu i 363 dana tijekom rujna, a razlika u odnosu na prvog pratitelja iznosi više od 310 godina.
Više od milijarde pregleda videa na društvenim mrežama
Iz godine u godinu, gledanost video sadržaja na 24sata ruši rekorde zahvaljujući kvalitetnom sadržaju, originalnim formatima i vrhunskoj produkciji, a isti trend nastavio se u i 2020. godini. Od siječnja do kraja rujna video sadržaj na Facebooku, YouTubeu i Instagramu 24sata mreže skupio je čak milijardu pregleda (izvor: Tubular Labs, 1.-9.2020.). Za usporedbu, magična brojka od milijardu pregleda prošle godine dosegnuta je u prosincu, no sada brojimo rast veći od 230 milijuna pregleda!
U godini na izmaku pokretali smo brojne inicijative za boljitak društva i pružali svojim čitateljima najtočnije i najrelevantnije informacije u najkraćem mogućem roku. Hvala vam što nam vjerujete i provodite svoje vrijeme uz naše sadržaje.