To je to što me zanima!

Veliki uspjeh konferencije Visoke poslovne škole Zagreb

Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco“ na temu Život u digitalnom dobu: društveni aspekti ostvarila je međunarodni uspjeh
Vidi originalni članak

 

Visoka poslovna škola Zagreb kao organizator konferencije, koja nosi ime hrvatskog pionira marketinga, profesora emeritusa Fedora Rocca, u partnerstvu s Istanbul Aydin Sveučilištem okupila je više od dvije stotine posjetitelja među kojima su bili znanstvenici, stručnjaci te studenti. Cilj konferencije bio je otvoriti znanstvenu i stručnu raspravu o mjestu i ulozi čovjeka u digitalnom društvenom okruženju.

Konferenciju je otvorio dr. sc. Lukša Lulić, dekan VPŠZ-a, a pozdravne govore nazočnima su uputili i prof. dr. sc. Damir Boras, rektor Sveučilišta u Zagrebu te dr. sc. Ahmet Sedat Aybar iz Istanbul Aydin Sveučilišta. Na otvorenju konferencije posjetitelji su mogli vidjeti kako se bespilotna letjelica (eng. drone) na kojoj je bila priključena kamera, uzdiže iznad njih snimajući nazočnu publiku, organizatore i predavače.

Na Konferenciji su sudjelovali eminentni predavači iz Velike Britanije, Njemačke i Španjolske te niz domaćih stručnjaka iz područja marketinga i komunikacija.

 

Najveću pozornost medija i publike izazvao je prof. dr. sc. Kevin Warwick, zamjenik prorektora za istraživanje na Sveučilištu Coventry, TED govornik koji ima čak devet počasnih doktorata, a za njega se često kaže kako je prvi kiborg na svijetu. Kroz predavanje „Eksperimenti s kiborzima i roboti s mozgom“ posjetitelji su mogli čuti što nas očekuje u budućnosti života u digitalnom dobu, u kojoj roboti imaju biološki mozak i u kojoj će neuralni implantati povezati ljudski živčani sustav dvosmjerno s tehnologijom i internetom koji će nam omogućiti direktnu komunikaciju mislima.

 

Gerhard Günther, osnivač Digitalsunray Media GmbH govorio je o praksi u mobilnom oglašavanju. Tema njegova predavanja bila je „Uključenost korisnika, gemifikacija, interakcija – najbolja praksa u mobilnom oglašavanju“ u kojem je prikazao brojne kreativne koncepte za mobilizaciju, dizajn i razvoj mobilnih pretraživačkih portala.

 

Ricardo Altimira, profesor s IE Poslovne škole iz Madrida je kroz predavanje ''Metoda design thinking za mala i srednja poduzeća u digitalnom dobu” govorio o dizajnerskom, kreativnom promišljanju, koje mogu koristiti mala i srednja poduzeća. 

 

Na Konferenciji je bilo izloženo ukupno 34 rada podijeljenih u 3 modula: marketing, komunikacije i suvremene ekonomske teme. U radovima je prikazan veliki interes autora za analizom života u digitalnom dobu s raznih aspekata. Većina radova, osim snažnog teorijskog okvira, ima i empirijsku provjeru, što je svakako vrijedan doprinos u sklopu društvenih znanosti. Održane su i praktične radionice iz područja marketinga na temu „Ulazak u svijet digitalne kampanje” te komunikacija na temu ”Budućnost medija: Od Interneta do dronova”.

Autori izlaganih radova dolaze iz sveučilišnih i visokoškolskih institucija, kao i iz gospodarskog sektora, a osobito raduje podatak o desetak radova u kojima uz nastavnike VPŠZ-a, kao koautori sudjeluju bivši i sadašnji studenti, što pokazuje kvalitetu studijskih programa na Visokoj poslovnoj školi Zagreb.

Za više informacija: www.vpsz.hr

Idi na 24sata