To je to što me zanima!

Vagoni su iskočili iz pruge i prevrnuli se, nema ozlijeđenih

Pruga Zagreb-Vinkovci kod Okučana: Oštetio se sjeverni kolosijek pruge, vagoni, ali i željeznički most, te je do daljnjeg u prekidu sav željeznički promet u oba smjera
Vidi originalni članak

U subotu rano ujutro oko 1,55 sati kod mjesta Okučani, iz još neutvrđenih razloga iskočio je jedan od vagona teretnog vlaka broj MN-2  na željezničkoj pruzi Zagreb-Vinkovci iz smjera Kutine u smjeru Okučana. 

Vagon koji je iskočio povukao je za sobom još nekoliko vagona koji su zapriječili i drugi kolosijek. 

Ozlijeđenih ljudi nema, ali ima znatne materijalne štete. Prilikom prevrtanja oštetio se sjeverni kolosijek pruge, vagoni, ali i željeznički most preko rijeke Sloboštine, te je do daljnjeg u prekidu sav željeznički promet u oba smjera. 

Ne mogu prometovati niti putnički vlakovi nego se, kako doznajemo u PU brodsko-posavskoj, putnici prebacuju u autobuse i tako nastavljaju svoje putovanje. Očevid traje i dalje.

Idi na 24sata

Komentari 72

  • Halo Bing, kako brat 17.03.2013.

    Citat iz medija 10. mj 2012: "Unatoč milijunskim gubicima u Hrvatskim željeznicama ne odustaju od luksuznog voznog parka. Najnoviji dodatak cestovnoj ergeli posrnule željezničke tvrtke tako bi trebao biti novi VW passat, za čiji bi trogodišnji leasing HŽ Putnički prijevoz trebao platiti oko 320.000 kuna. A da je riječ o luksuznom vozilu, pokazuju i tražene performanse.Tako su u HŽ-u poželjeli kabinu automobila s grijanim kožnim sjedalima, ručicom mjenjača presvučenom kožom, te ukrasnim letvicama desert bež boje, od brušenog aluminija i korijena orahovine. Izvana bi željeni automobil morao biti opremljen kromiranim letvicama, aluminijskim naplacima, te retrovizorima i branicima u boji vozila. Zanimljivo je i da se – unatoč tome što je riječ o službenom vozilu – traži sportski ovjes, snižena udaljenost šasije od tla, ali i dvije isofix instalacije za pričvršćivanje dječjih sjedalica. Iako se takve instalacije danas gotovo redovito ugrađuju u automobile više klase, nejasno je zašto se navode kao uvjet pri kupnji službenog vozila. Kako objašnjava jedan bivši djelatnik Hrvatskih željeznica, riječ je o uhodanoj praksi menadžera u kompaniji."(kraj citata) Menađera je preko 100, sve sa plačama večim od onih saborskih zastupnika. Službenih vozila, samo luksuznih limuzina je oko 25o, uz nepoznat broj (al ziher ne mali) luksuznih đipova. Kad se tu još dodaju službeni troškovi ( u kojima je 3/4 privatnih) svih tih silnih menađera i administracije, onda ni nikakvo čudo kaj nema love za popraviti pruge i novi vozni park. Čudo je kaj dosad ima samo onih 6 mrtvih iz Rudina. .

  • zdepar 17.03.2013.

    pa što će nam pruge, vlada kupuje sebi aute

  • kuhar 007 17.03.2013.

    Pa samo neka kupuju nove vlakove za prigradske vožnje, a nebi obnovili prugu do Vinkovaca, do Vinkovaca treba skoro 3 sata vlakom, a u Kini vlak za 6 sati pređe 2500 kilometara...samo gledajte usporedbu kako kasnimo za svijetom...

Komentiraj...
Vidi sve komentare